Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har fået skrevet nogen gode SEO artikler. Hvor kan jeg poste dem?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jul 12
Indlæg ialt: 257
Fra  FixApple Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Davs folkens!

Jeg har fået skrevet nogen gode artikler om iPhone/Apple osv. og mangler lidt et sted jeg kan poste dem, så jeg kan få lidt backlinks til min hjemmeside. Nogen der kender sådan et sted?

Mvh. Mads

Fra Kolding
Tilmeldt 6. Mar 13
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads,


Nu er jeg måske ikke den mest kvalificerede til at skrive det her, men det virker på mig som om at du bør skrive nogle bedre titler og meta beskrivelser til din hjemmeside først og fremmest? :) Måske en anden lige ville kaste et blik på dem for dig?


- Thomas L 

 

Tilmeldt 29. Jul 12
Indlæg ialt: 257
Fra  FixApple Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas,

Jeg mener selv mine titler og meta beskrivelser passer fint til indholdet på hver af mine sider :) Men hvis der er nogen der kan komme med nogen forbedringer, så ville jeg da være godt tilfreds.

Fra Århus C
Tilmeldt 1. Mar 10
Indlæg ialt: 13
Fra  dmkjr.dk Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er jo stor forskel på værdien på backlinks - men hvis du blot skal have lidt backlinks, kan du starte med at søge efter "artikeldataser" på Google. Så dukker der hurtigt nogle steder at publicere artiklerne op.

Fra Herfølge
Tilmeldt 22. Feb 12
Indlæg ialt: 9
Fra  Tom Andersson PR Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads

Fint initiativ med at etablere en butik, som ordner iphones og mac til spiselige priser, men jeg må nu give Thomas ret; du kan arbejde meget mere med ganske almindelig seo før du kaster penge efter seo-artikler og backlinks. Begynd med at sætte dig i kundernes sted... Hvem med en smadret skærm på sin Iphone søger efter "FixApple - Nordsjællands billigste iPhone reparatør! Fix’; ’em iPhones!" - som er din title..? Du spilder en masse karakterer med ubrugelige udtryk og fyld, og du skal da slet ikke bruge apostrof... Dine titles skal være de udtryk, som din målgruppe kan tænkes at anvende. Ikke hvad du synes du laver... "Hvad FixApple står for og hvorfor vi er så billige" - de udtryk er der jo ingen, som søger på...

Du kan finde en del inspiration til seo, du selv kan lave, i denne artikel:

http://www.searchenginejournal.com/still-relying-on-old-seo-tricks-heres-what-works-now/63353/

Udover almindelig seo på din side kan du også lade en sprogkyndig læse det igennem... En overskrift som Proffessionelt virker ikke særligt professionelt;-) No offense.

Held og lykke med siden

Tom A

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)