Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO bureau seofolk.dk, kender du dem?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. May 12
Indlæg ialt: 216
Fra  Stabilokonomi.dk Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har talt med en sælger fra www.seofolk.dk og det hele lød jo utrolig med deres resultater. Men er der nogle der har oplevelser med dem eller kender noget til dem?

Det lød på sælgeren som om at de var relativt kendte, men vil gerne høre oplevelser da jeg godt kunne bruge et seo/markedsførings firma til at hjælpe med markedsføring.

Mvh,

Mark

www.stabilokonomi.dk - Min blog om personlig økonomi og investeringer.

Tilmeldt 3. May 12
Indlæg ialt: 216
Fra  Stabilokonomi.dk Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Ingen der kender dem, eller har folk nogle de kan anbefale?

www.stabilokonomi.dk - Min blog om personlig økonomi og investeringer.

Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 1128
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Kune også godt tænke mig at høre lidt :-)

Fra Roskilde
Tilmeldt 13. Apr 11
Indlæg ialt: 550
Fra  Kolind Media Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mark.

Jeg har ikke selv haft med SEOFolk at gøre, men jeg synes da deres hjemmeside virker troværdig.

De har nogle referencer på siden. Hvis du virkelig tvivler på dem, så synes jeg da bare du skal tage kontakt til en af dem. Det kan godt være de ikke gider snakke med dig, men det er da et forsøg værd.

Du kan eventuelt også tjekke deres referencer, og se om du kan finde dem i Google på nogle af deres tydelige optimerings ord.

Med venlig hilsen,
Sebastian.

Fra København
Tilmeldt 19. Apr 13
Indlæg ialt: 26
Fra  Apotekets-webshop.dk Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mark

Jeg kender personligt ikke til virksomheden, med det er altid en god ting at ringe til virksomhedens tidligere kunder. Jeg gjorde det selv i forbindelse med vores webshop, www.apotekets-webshop.dk, jeg fandt firmaet OnlineBrand i Randers, syntes de så dygtige ud, ringede til et par af deres tidligere kunder også var min beslutning hurtig, det var bare positive over hele linjen, og det samarbejde jeg har fået med OnlineBrand er jeg super tilfreds med. Så grib knoglen og ring, det er det bedste råd jeg kan give.

Vh. Benjamin 

Fra Kolding
Tilmeldt 6. Mar 13
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mark & Marjoe,


Jeg har hørt en smule og SEOfolk og deres direktør! :) Og det har aldrig været negativt... Tvært imod kun i positive vendinger! Vi bruger dog Mehmet fra AMC-Medie, og har gjort det i et rum tid efterhånden.

Han er super god til at formidle hvad han har udført af arbejde, finde nye måder at optimere på. Også er han også super selvstændig, og stiller ikke et hav af ligegyldige spørgsmål :) Så ham kan i roligt ringe til synes jeg, og høre om han har tid til at hjælpe jer...

Han kan træffes på: 4357599


- Thomas 

 

Fra Hvalsø
Tilmeldt 21. Jan 13
Indlæg ialt: 136
Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger også Mehmet fra AMC-Medie, og har absolut også kun positive ting at sige om ham!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)