Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Newsjacking - hvad synes I?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Feb 11
Indlæg ialt: 25
Fra  Testdig.dk ApS Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Feb 13
Indlæg ialt: 68
Fra  HoniDoo ApS. Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Newsjacking er spændende, Mikkel.

Fedt at du prøver det af. Tjek evt. hvordan Morten Vadskær gjorde for et par år siden. 

Jeg synes, du mangler at være lidt mere skarp i Call-to-action. Du skal lave et Bendtner-tilbud og have en stor fed Købsknap, istedet for links og knapper til info om produktet.

Hvor meget Bendtner ville have sparet, er nok lidt irrelevant for de fleste af dine brugere, da de nok ikke har helt samme månedsløn som ham. Men lav måske istedet en beregning på en gennemsnitsdansker "Så meget koster det dig, hvis du bliver taget" eller sådan noget.

Og send så nogle pressemeddelelser ud om det, og fortæl om det vidt og bredt, hvor du kan komme afsted med det. Men du skal nok handle hurtigt, for det er ved at være på kanten til at være "old news" efterhånden :)

Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 664
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg syntes at det er helt ok at du bruger sagen.

-Men jeg vil tro at de fleste med den promille ikke er i tvivl om, at man er for stiv til kører...

vh
Henrik 

Mobiltelefoner til ældre - stort udvalg af enkle mobiltelefoner. Klaptelefoner med store taster og smartphone til ældre.

Fastnettelefoner med store taster og ekstra høj lyd.

hjælpemidler for kommunikation og selvstændighed

Tilmeldt 16. Feb 11
Indlæg ialt: 25
Fra  Testdig.dk ApS Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for feedback..

@Kasper

Synes du har helt ret i dine betragtninger.

Skulle det virke rigtigt, burde det have været et "Bendtner-tilbud". Derudover skal jeg nok også have min webdesigner ind over næste gang.

Synes det er "old news", men nu er jeg bedre rustet til næste gang der kommer noget lignende. Takker.

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Feb 13
Indlæg ialt: 68
Fra  HoniDoo ApS. Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er fedt, du tænker i de baner, og det er vigtigere at komme igang, end at få lavet med den perfekte løsning fra starten.

God nyhedsjagt :)

Jeg er i øvrigt drøn-nysgerrig efter, om du fik nogle salg ud af det?

Tilmeldt 16. Feb 11
Indlæg ialt: 25
Fra  Testdig.dk ApS Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Det gav ikke de vilde salg - fik lidt ud af det..

Det kan der selvfølgelig være flere grunde til, ud over dem du pointerede.

Produktet koster 2.500 kr. og det er ikke alle som kan, eller vil være med på den pris..

Havde vi valgt at bruge vores engangs-alkoholtest til 49,-, til at lave en "Bendtner-pakke", tror jeg godt vi kunne have genereret et fornuftigt salg.

Jeg skal nok poste herinde, næste gang vi sætter noget i søenSmile

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Feb 13
Indlæg ialt: 68
Fra  HoniDoo ApS. Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder godt, Mikkel. Og ja, jeg tror du har ret. Det skal være noget, der ikke er en alt for stor købsbeslutning, og der er 49 kr. lidt mere spiseligt end 2500 kr. Smile

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)