Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opskrift på godt Wordpress seo-setup?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære Aminoer,


Er her nogen der ligger inde med en god tutorial til hvordan man skal sætte ens wordpress op, hvis man hovedsageligt vil bruge det til link building? :)


Dvs. Korrekte Permalinks, og wordpress seo fra yoast skal installeres... :) Det er sådan set fint nok...


Men hvad er det bedste efterfølgende? Er det at oprette sider + kommentarer eller kategorier med indlæg f. eks? :)

Jeg er overbevist om at det vil gavne rigtig mange aminoer, hvis en venlig sjæl gad at bruge lidt tid på en opskrift? :)


Vh. Mehmet

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mehmet Aslan:
Kære Aminoer,


Er her nogen der ligger inde med en god tutorial til hvordan man skal sætte ens wordpress op, hvis man hovedsageligt vil bruge det til link building? :)


Dvs. Korrekte Permalinks, og wordpress seo fra yoast skal installeres... :) Det er sådan set fint nok...


Men hvad er det bedste efterfølgende? Er det at oprette sider + kommentarer eller kategorier med indlæg f. eks? :)

Jeg er overbevist om at det vil gavne rigtig mange aminoer, hvis en venlig sjæl gad at bruge lidt tid på en opskrift? :)


Vh. Mehmet

Svaret er at der ikke er noget præcist svar. Det gælder om ikke at følge en ens opskrift hver gang. Opskriften er at variere det så meget som muligt fra blog til blog.

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Thomas,



Det var præcist det svar jeg havde frygtet... :D tak...



Vh. Mehmet

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Fra Denmark
Tilmeldt 16. May 06
Indlæg ialt: 148
Fra  Primux Media Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Dette er ikke en opskrift på hvordan det opsættes optimalt det findes ikke, men Brian Brandt giver nogle gode tips om Wordpress SEO her:

 

- Alexander Larsen

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 01:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Er du til den kortsigtede løsning eller den langsigtede løsning? Såfremt at det sidste er tilfældet, er det ikke noget som du kommer sovende til. I så fald ville jeg blandt andet gøre følgende for at fake en naturlig blog:

  • Sørg for at din blog ligner en rigtig blog, og ikke en linkbuildingblog. På den måde har du lettere ved at tiltrække links til bloggen, samt har mindre chance for at blive slagtet, hvis en Google medarbejder kigger forbi din blog. (benyt underoverskrifter, billeder, punktform og andet som kan gøre dine tekster lettere at læse). Hold igen med overoptimerede titles, søgeordtæthed og andet i den dur - her gør det ikke noget hvis din blog ser amatøragtig ud ift. SEO.
  • Opbyg godt indhold, som rigtige mennesker synes om. Hermed undgår du en høj bounce rate, som kan indikere at din blog er dårlig, og har samtidig lettere ved at tiltrække links fra relevante sider
  • Byg interne links mellem dine blogindlæg
  • Undgå dublicate content, ved at benytte jump break (læs mere tags) eller anden form for uddrag, således at hele dit indhold ikke er tilgængelig på forsiden, under dine kategorier, i dit arkiv med mere
  • Hold nallerne væk fra at linkbuilde din blog med crappy inder-links
  • Undgå at henvise til eksterne hjemmesider fra samtlige af dine undersider. Udgiv derfor indlæg som enten ikke har nogle links, eller hvor der kun benyttes interne links
  • Undgå udelukkende at henvise til din egen hjemmeside, og henvis i denne forbindelse til hjemmesider med høj trust. (eksempelvis leksikonsider eller nyhedsartikler indenfor de emner som du skriver om)
  • Når du bruger din side til at hive linkværdi ud, så husk at benytte amatørankertekster såsom ”se her her”, ”læs mere”, ”hjemmeside” samt brandnavnet for den hjemmeside som du henviser til. Post også gerne dit link helt uden nogen ankertekst

Ovenstående punkter er bare en del af dem som du bør tage med i dine overvejelser. Du må på forhånd undskylde, hvis der er sneget en tastefejl eller to ind ovenfor, eller hvis jeg ikke har fået forklaret mig godt nok - jeg sidder oppe på 20. time nu.

God arbejdslyst

/ Emil 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)