Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ny FB side mangler "syntes godt om"

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Næstved
Tilmeldt 7. Feb 12
Indlæg ialt: 222
Fra  http://www.lokalmåtteservice.dk Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Min "driftige" IT mand har i aftes opdateret lidt på min hjemmeside, så man nu kan "syntes godt om" på forsiden .... Så nu mangler jeg bare en masse af dem, så bor du på sjælland, så lig vejen forbi http://www.denblåside.dk og "syntes godt om"

 Har selvfølgelig sendt en opfordring til alle dem, som er med på min nu tidligere fb sider.

På forhånd tak - og god Påske til Jer alle

Peter

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hej Peter

Hvis vi alle sammen skrev sådan et indlæg her på amino, så ville amino være fyldt med det - og det ville ødelægge hele oplevelsen af Amino. Derfor må man ikke længere lave sådan nogle indlæg :=). Jeg kan anbefale dig at købe likes på fiverr.com. Det kan få din side til at se mere professionel ud. Det er ikke aktive brugere, men det er de brugere, som ''synes godt om'' fra dette indlæg nok heller ikke. 

Fra Korsør
Tilmeldt 10. Mar 12
Indlæg ialt: 366
Fra  Pravour Filmbureau Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Kunne ikke selv sige det bedre..

Fra Næstved
Tilmeldt 7. Feb 12
Indlæg ialt: 222
Fra  http://www.lokalmåtteservice.dk Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andreas

Undskyld mange gange - det skal ikke ske igen ....

Mvh

Peter

Fra Nærum
Tilmeldt 24. Aug 11
Indlæg ialt: 332
Fra  Det hemmelige rum bag reolen Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter Mortensen:

...så man nu kan "syntes godt om" på forsiden .... Så nu mangler jeg bare en masse af dem, så bor du på sjælland, så lig vejen forbi http://www.denblåside.dk og "syntes godt om"

Hej Peter,

Du kan sagtens benytte din signatur til at fiske likes.

Selvom du ikke er PLUS medlem kan du have et link, så det kan du jo benytte til lidt salgstekst og et link til din Facebookside.

Med venlig hilsen

Tommy

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Andreas Linde:
Hej Peter

Hvis vi alle sammen skrev sådan et indlæg her på amino, så ville amino være fyldt med det - og det ville ødelægge hele oplevelsen af Amino. Derfor må man ikke længere lave sådan nogle indlæg :=). Jeg kan anbefale dig at købe likes på fiverr.com. Det kan få din side til at se mere professionel ud. Det er ikke aktive brugere, men det er de brugere, som ''synes godt om'' fra dette indlæg nok heller ikke. 

Helt enig med den første del!

Med hensyn til at købe fans vil jeg hellere anbefale at købe danske fans som er skaffet ved hjælp af like jacking. På den måde undgår du at facebook vurdere din side til at være relevant for kinesere istedet for danskere.

På et tidspunkt solgte Casper Hansen her fra Amino disse likes for ret billigt (700 likes for 30 kr.) ved ikke om det stadig er tilfældet...

- Alexander Baandrup Larsen 

Tilmeldt 12. Feb 12
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 23:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Alexander Baandrup Larsen:
Med hensyn til at købe fans vil jeg hellere anbefale at købe danske fans som er skaffet ved hjælp af like jacking.

Alexander Baandrup Larsen:
På et tidspunkt solgte Casper Hansen her fra Amino disse likes for ret billigt (700 likes for 30 kr.) ved ikke om det stadig er tilfældet...

Casper Hansen sælger ikke danske likes, det troede jeg også.. :)

Han sælger vidst 1000 likes for 100 kr. nu. 

 

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 23:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Når det var da ærgerligt :/ Tak for rettelsen Yes

- Alexander Baandrup Larsen 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Fatih:
Han sælger vidst 1000 likes for 100 kr. nu. 

Jep, og hvis du er snedig kan du også selv skaffe dem på samme måde som han gør - Youlikehits.com :-).

Tilmeldt 12. Feb 12
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 00:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Jensen:
Jep, og hvis du er snedig kan du også selv skaffe dem på samme måde som han gør - Youlikehits.com :-).

Lyder cool! Hvad går det ud på?

 

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)