Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SØGER underleverandør til trappevask

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoér  Cool

Da vi har rigtig rigtig travlt i øjeblikket søger vi en underleverandør til underentreprise på trappevask.

Det drejer sig om 25 opgange (4 sals) der er beliggende i Valby..

det er et krav at medarbejderne taler og læser Dansk ...

skriv lidt om jeres firma på en mail og få lidt mere info

Mvh Kim

Kim@rentivalby.dk        ( INGEN TELEFONOPKALD  TAK )

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

Godt at se at der er gang i forretningen. Det har været lidt sløvt ( for meget konkurrence ), men nu er kunderne ved at vende tilbage til de gode trappevaskere ;-)

Held og lykke med at finde en stabil underleverandør

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

PB afsendt.

Med Venlig Hilsen

Nikolaj Haupter

Tilmeldt 7. Mar 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim  jeg har et rengøringsfirma med min kone vi står og mangler opgaver inden for rengøring samt trappevask .vi  har dygtige medarbejder vi har været underlevendør til et stort rengøringselskab men de er pt blevet lukket af told og skat. så vi står mangler opgaver vi er stabile og udfører altid godt stykke arbejde vi har erfaring fra følgene arbejde hospitalrengøring,skoler,børnehaver,fitnesscenter,butikcenter,ejendomservice,samt trappevask. OG VORES MEDARBEJDER TALER OG SKRIVER DANSK SAMT HAR REN STARFEATEST .HILSEN ARIF MAHMOOD teamkvik, ring på 60662679 arif eller mail på info@teamkvik.dk

Tilmeldt 11. Oct 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 19:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

Jeg har lige fået åbnet et rengørings firma som hedder E.R.rengøring jeg har brug for noget arbejde kunne du hjælpe mig

Mvh E.R.rengøring

Tilmeldt 4. Dec 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :

hej.... jeg har læst jeres opslag. vil gerne kontaktes af jer hvis i stadig har brug for rengøring i jeres firma....  jeg har selv et lille rengøringsfirma.men har kun 2 små pladser og mangler arbejde... på forhånd tak...... jasin.

Tilmeldt 13. Jul 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

vi er et lille service firma der består af mand og kone samt 3-4 tilkalde vikarer søger du stadig folk til trappevask er vi meget interesseret og har vasket trapper i flere år så skriv hvis det skulle have nogen interesse

VH T.J service

Tilmeldt 27. May 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Da vi har rigtig rigtig travlt i øjeblikket søger vi en underleverandør til underentreprise på trappevask. Kontakt mithat646@hotmail.com

Tilmeldt 27. May 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Da vi har rigtig rigtig travlt i øjeblikket søger vi en underleverandør til underentreprise på trappevask.Kontakt mithat646@hotmail.com

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)