Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til oprettelse af online markedsplads i Afrika.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Sep 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 18:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg er nyt medlem på Amino og skriver dette indlæg, idet jeg ønsker  feedback vedr. mine overvejelser omkring opstart af boligportal i Angola. Angola er en tidligere portugisisk koloni, som efter årtier med borgerkrig og fattigdom, nu er på vej mod lysere tider. Forskellen på rig og fattig er helt enorm, således bor mange fattige i lerhytter på landet, imens en husleje på $5.000 pr. måned for en almindelig lejlighed i hovedstaden Luanda er normalt for velhavende angolanere eller udlændinge. Internetmediet er endnu ikke stort, således bruger kun ca. 10-20% af befolkningen internettet. (ca. 14 millioner indbyggere i Angola)

Min plan er at starte en angolansk boligportal, lidt ligesom boligsiden.dk, men med samme setup som online markedsplads ala' dba.dk (brugerne kan selv oprette annoncer), dog skal siden kun omhandle køb/salg og udlejning af boliger.

 

Spørgsmål:

 

1.  Jeg så tidligere indlæg:

Jeg har en flot online markedsplads, som DU nu kan bliv den heldige ejer af.

Online markedspladsen har eksisteret 6 dage og har et super fedt domænenavn OpretAlt.dk.

Jeg sælger/BYTTER hermed Online markedspladsen + domæne. Grunden til jeg ønsker sælge/bytte min markedspladsen er ganske enkelt fordi, jeg ikke har RÅD og tid til markedsføre markedpladsen optimalt.Markedsføring er jo trodsalt afgørende for at få trafik på en hjemmeside.

Lidt om markedspladsen:

Asp.net c#

Mssql 2005 server

Ajax

minus cms

-Bestå kun de nødvendige funktioner.

Er du intresseret, send venligst en PM med din pris ,produkt. Jeg ønsker kun seriøse pris henvendelser.(..markedspladsens design har kostet 6000kr!)

KUN spørgsmål som bliver stillet via PM,bliver besvaret!

Umiddelbart ser denne platform helt fin ud og jeg søger noget i den stil, men kan en sådan side klare stor trafik og hvad er afgørende for at siden kan køre stabilt?

 

 

 

Umiddelbart ser en platform som denne fin ud, men kan den klare meget trafik på sitet og hvad er afgørende for om siden kører stabilt under pres?

Har nogle af jer erfaring med lignede opgaver, hører jeg gerne fra jer.

 

På forhånd tak for jeres tid og god weekend herfra Smile

 

 

 

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ken

Start fra bunden af og lav en ordentlig kravspecifikation til hvordan du mener den skal se ud og fungere.
Find sider på nettet, så du har en ide om i hvilken retning du vil.
LAD VÆRRE med at bruge penge på noget der ligner nedenstående, du risikerer at komme galt afsted og det kan blive meget dyrt.
Og de spørgsmål du stiller er det reelt ingen, der kan besvare førend siden er i luften.
Man kan lave en masse estimater over antal besøgende, men de kan vise sig at være helt ved siden af når siden kører.

/Mogens
Easy Webhost

 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)