Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lad os dog få AirBOSS debatten igang

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 18:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Man bliver en gang i mellem overrasketSurprise

Det er egentlig lidt ærgerligt, idet programmet rent faktisk kan rigtig mange af de "features", som mange erhvervsdrivende efterspørger.

Nu må vi se om Joan svarer på jeres spørgsmål

Tonny

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Har en enkelt kunde, der bruger AirBoss...alt i alt synes jeg, at det er et godt system.

MvH

Peter

Fra Aabybro
Tilmeldt 4. Sep 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 05:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian

Nej du kommer ind på en side AirBOSS Support - den side er ejet af mig / vestervang cvr 63465054

Vi er 4 konsulenter der har den i fællesskab, med mig som ejer.

Nej jeg er ikke anssat hos Circuit data, som er ejer af AirBOSS software

Fra Aabybro
Tilmeldt 4. Sep 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 05:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er absolut ikke tiltænkt som en reklame - HVAD SYNES DU SÅ OVERSKRIFTEN VÆRE!

Jeg vil rigtig gerne have en debat igang vedrørende AirBOSS - på et sobert og seriøst plan. Igennem en debat kan jeg jo finde ud af hvordan markedsføring skal være fremover,

Fra Aabybro
Tilmeldt 4. Sep 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 06:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej man kan ikke handle med et lukket firma - Mit firma - jeg har sammen med min mand er heller ikke lukket -

Fra Aabybro
Tilmeldt 4. Sep 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 06:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian

Går du efter bolden eller manden?

Vestervang er et lille personligt firma. Jer er systemkonsulent for Circuit Data på selvstændig basis. Jeg har en række domæne navne der hedder noget med AirBOSS. Altså er det ikke Circuit Data´s hjemmeside du kommer ind på.

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Joan:

Hej Christian

Går du efter bolden eller manden?

Vestervang er et lille personligt firma. Jer er systemkonsulent for Circuit Data på selvstændig basis. Jeg har en række domæne navne der hedder noget med AirBOSS. Altså er det ikke Circuit Data´s hjemmeside du kommer ind på.

Hej Joan.

Jeg går efter bolden.

Men for at kunne hjælpe er det nødvendigt, at både jeg og andre forstår noget så enkelt som hvem det er man handler med.

Hvis ikke du er helt skarp med at kommunikere så elementær en ting som hvilken virksomhed man handler med, så kan man markedsføre sig nok så meget her på Amino og andre steder uden, at du får overbevist folk om at de skal bruge dig eller den software du vil markedsføre.

Som jeg forstår det ud fra det du skriver, så er det din mands firma, Branchekode 331200 Reparation af maskiner, man bliver faktureret af når man bliver din kunde?

http://www.cvr.dk/Site/Forms/PublicService/DisplayCompany.aspx?cvrnr=63465054

Hvis det er tilfældet, så ville jeg anbefale at få hans firmanavn og adresse på hjemmesiden så folk ikke er et stort spørgsmålstegn.

Venlig hilsen,

Christian

 

 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Joan:

Det er absolut ikke tiltænkt som en reklame - HVAD SYNES DU SÅ OVERSKRIFTEN VÆRE!

Jeg vil rigtig gerne have en debat igang vedrørende AirBOSS - på et sobert og seriøst plan. Igennem en debat kan jeg jo finde ud af hvordan markedsføring skal være fremover,

Går ud fra at det er skrevet til mig... Vil du starte en debat, så skal du lave et debatoplæg...

At ville gøre noget kendt, det kaldes reklame... Så vil du debattere noget, så smid da nogle oplæg op, som kan diskuteres fremfor at skuffe en masse besøgende herinde fra...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)