Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lad os dog få AirBOSS debatten igang

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Aabybro
Tilmeldt 4. Sep 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 09:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg møder dagligt kunder der siger " hvorfor er I ikke mere kendte", vores revisor har aldrig hørt om programmerne AirBOSS og PcLøn.

Programmerne fra Circuit Data har nu eksisteret siden 1983 -hvilket i sig selv er er præstation. Der er ikke mange software huse der holder så lang tid. Mig beekndt er der heller ikke mange rent dansk producerede software programmer tilbage.

Salget af programmerne foregår til stadighed via mund til mund metoden. Derfor er der ikke brugt mange reklame kroner. Selve installation og support varetages af en række konsulenter rundt i landet.

Så nu er min opfordring at vi skal have nogle af jer Airboss brugere på banen - så vi kan vise at der er aktivitet omkring AirBOSS  - Vi vel jo så gerne være kendte Smile

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Joan

Du har helt ret i, at Airboss fungerer og er faktisk også meget godt regnskabsporgram med hele "buketten"

Jeg har da også kunder, som anvender programmet med stor tilfredshed. Jeg har eks. kendt til programmet, siden det i sin tid dukket op som et "DOS-program" under navnet CirFirma. Herved har jeg følgelig også kunnet følge udviklingen i programmet.

Airboss er af en eller anden grund sjældent nævnt, når trådene/debatterne herinde handler om regnskabsprogrammer, hvilket måske også skal ses i lyset af, at det ofte er et spørgsmål om en billig og/eller let løsning, som der efterspørges.

Derudover så mangler jeg da en vis "støj", d.v.s. reklame m.v. omkring produktet så det bliver lagret i regnskabsfolkenes bevidsthed.

Jeg har det da også på lidt samme måde med eks. Stellar og der kan måske endda findes en håndfuld mere af regnskabsprogrammer, som netop appellerer til mere etablerede virksomheder.

Hilsen

Tonny

Fra Aabybro
Tilmeldt 4. Sep 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tonny

Det er da rart at høre du er glad for programmet - Den oplevelse har jeg også hos kunderne.

Jeg har også kendt programmerne tilbage fra den gode gamle DOS tid. Jeg vil gøre hvad der står i min magt for at gøre AirBOSS mere synligtBig Smile

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Joan:

Hej Tonny

Det er da rart at høre du er glad for programmet - Den oplevelse har jeg også hos kunderne.

Jeg har også kendt programmerne tilbage fra den gode gamle DOS tid. Jeg vil gøre hvad der står i min magt for at gøre AirBOSS mere synligtBig Smile

Så er dette forum også et udmærket sted at begyndeWink

Hilsen

Tonny

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14995
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

At kalde noget for en debat, når det mere er reklame, det er sku lidt tyndt...

Næste gang bør du overveje din overskrift, for den er meget misvisende...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Joan

Ja, det er vist på tide. Har været bogholder nu i 15 år og har aldrig hørt om programmet.

Held og lykke med projektet.

Michael

Fra Århus
Tilmeldt 21. Jun 10
Indlæg ialt: 216
Fra  Spot It Online Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen var det så ikke en idé at smide nogen reklame kroner efter det, hvis i så gerne vil være kendte.

Jeg har aldrig hørt om jer og valgte et andet da vi startede op.

Vi kunne jo måske godt have valgt jer istedet, da vi søgte efter et regnskabsprogram.

Man kommer lang med lidt SEO og Adwords.

- Carsten

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Joan:

Jeg har også kendt programmerne tilbage fra den gode gamle DOS tid. Jeg vil gøre hvad der står i min magt for at gøre AirBOSS mere synligt.

Hej Joan.

Hvis i har opnået at få 10.000 brugere uden at have gjort noget for at markedsføre jer, så vil jeg anbefale, at du kigger på vores video om online markedsføring og siden om AdWords annoncering Wink

Det ville da være synd og skam ikke at være super skarp i sin markedsføring når I nu har et godt produkt.

Venlig hilsen,

Christian

Fra Aabybro
Tilmeldt 4. Sep 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kunne være en god ide - men nu har jeg ikke oceaner af kroner at smide efter reklame - og det er jo ikke mit software - jeg forsøger herigennem at få en debat igang - og gøre vores produkter synlige - på godt og ondt

 

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 18:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er jeg da godtnok blevet totalt rundforvirret.

Først skriver du:

Joan:

 Jeg vil gøre hvad der står i min magt for at gøre AirBOSS mere synligt

 

Og så skriver du:

Joan:

Men nu har jeg ikke oceaner af kroner at smide efter reklame - og det er jo ikke mit software - 

Alligevel kommer man direkte ind på Airboss når man klikker i dit link.

Er du ikke ansat i Airboss men er blot betalt for at reklamere for Airboss på Amino?

Venlig hilsen,

Christian

 

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)