Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

MAC doktor søges

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Oct 08
Indlæg ialt: 478
Fra  kornerupdesign Skrevet kl. 09:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay det lyder meget rigtigt. Har ikke fået mere ram i, så det kan ikke være det.

Det her er et problem, der er kommet snigende ligeså stille og roligt, så kunne det godt lyde som et "jeg mangler albuerum" til adobepakken, i takt med at macen er blevet fyldt med diverse.

Er nu gået igang med projekt oprydning og hvis det ikke hjælper, så må jeg søge teknisk hjælp.

Noget der kender nogle freeware cleaning programs til mac? 

:-) Dorthe

Fra Århus
Tilmeldt 15. Oct 09
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Dorthe Kornerup:
Noget der kender nogle freeware cleaning programs til mac?

MainMenu var gratis til for ikke så længe siden. Fandt et link til den lidt ældre, men gratis version her. Jeg har ikke hentet den faktiske version han linker til, så du får lige en standard disclaimer med også ;)

Har du prøvet at opgradere dit system til Leopard*? Tiger er et ret gammelt system efterhånden, og det er ikke uhørt at nyere software holder op med at fungere på ældre systemer. Trist men sandt, det er ikke altid QA-afdelingen er lige grundige på de mindre brugte konfigurationer.

 * Går ikke ud fra at det er en Intel-maskine siden du har Tiger, og Snow Leopard kan ikke installeres på PowerPC.

Fra København
Tilmeldt 25. May 09
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 01:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Først og fremmest ville jeg opdatere til Snow Leopard - gerne en clean install - og så se om problemet er løst. Det med børnesygdomme gælder mest for Microsofts vedkomne, Snow Leopard er der ingen problemer med.

Modtag tidsbestillinger på din hjemmeside med Zapla - bookingsystemet virker på alle hjemmesider og tilpasser sig automatisk dit design.

Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Oct 08
Indlæg ialt: 478
Fra  kornerupdesign Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels Tybjerg:
Det du har der hedder en kernel panic

Det var også det første svar, da jeg var henne i min æblebutik!

Så får jeg smidt noget mere ram i og snow på. Så må vi se, om den bedre kan kapere det.

:-) Dorthe

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)