Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

skærm går i sort på bærbar, men computeren kører stadig! Hvorfor?

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Hong Kong
Tilmeldt 6. May 08
Indlæg ialt: 675
Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Iryna

I stedet for at sidde og gætte på en hel masse, ville jeg tage backup af alt, og køre en format c:\

og der efter geninstalerer computeren, løser det ikke problemet ville jeg håbe der stadig er garenti og sende den ind til reb, ellers ville jeg købe en ny pc da det er meget dyrt at reb.. en bærbar pc som jeg går ud fra det er.. efter som du siger den står på bordet 

for at være nysgerrig.. hvilken computer taler vi om ?

Altid lidt længere fremme..... helt præcist 6 timer ;-)

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Iryna.dk:

Mark Jensen:

Det lyder som om at der er en løs forbindelse i skærmen.

 

Prøv at tilslutte en ekstern skærm til computeren, og se om det ikke fungerer der. Hvis det gør, så er det sandsynligvis en løs / dårlige forbindelse.

 

 

Hej Mark,

hvordan tilslutter man en ekstern skærm til computeren? Det kunne da være en acceptabel løsning på det her. Lyder i hvert fald billigt. Men hvad ved jeg....

Der skulle gerne være et stik på siden, eller bagpå din bærbar hvor du kan tilslutte en skærm. (Se vedhæftet billed) det er sådan det ser ud hos mig, så det er noget i den stil du skal lede efter på din pc.

 

Fra Hong Kong
Tilmeldt 6. May 08
Indlæg ialt: 675
Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Mark Jensen:

Iryna.dk:

Mark Jensen:

Det lyder som om at der er en løs forbindelse i skærmen.

 

Prøv at tilslutte en ekstern skærm til computeren, og se om det ikke fungerer der. Hvis det gør, så er det sandsynligvis en løs / dårlige forbindelse.

 

 

Hej Mark,

hvordan tilslutter man en ekstern skærm til computeren? Det kunne da være en acceptabel løsning på det her. Lyder i hvert fald billigt. Men hvad ved jeg....

Der skulle gerne være et stik på siden, eller bagpå din bærbar hvor du kan tilslutte en skærm. (Se vedhæftet billed) det er sådan det ser ud hos mig, så det er noget i den stil du skal lede efter på din pc.

 

det kan også være et dvi eller et hdmi stik

men fortæl og hvilken pc det er, så er det meget nemmere at hælpe :-)

 

Altid lidt længere fremme..... helt præcist 6 timer ;-)

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jack:

Hej Iryna

I stedet for at sidde og gætte på en hel masse, ville jeg tage backup af alt, og køre en format c:\

og der efter geninstalerer computeren, løser det ikke problemet ville jeg håbe der stadig er garenti og sende den ind til reb, ellers ville jeg købe en ny pc da det er meget dyrt at reb.. en bærbar pc som jeg går ud fra det er.. efter som du siger den står på bordet 

for at være nysgerrig.. hvilken computer taler vi om ?

Jack,

det lyder jo ikke som om at det har noget at gøre med softwaren i pcen. Der er størst sandsynlighed for at det er selve skærmen der er noget galt med. Derfor ville det smarteste jo være at tilslutte en ekstern skærm og se om det virker. Hvis det ikke gør, så er det nok udelukket at det er hardwaren den er gal med.

Fra Hong Kong
Tilmeldt 6. May 08
Indlæg ialt: 675
Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Mark Jensen:

Jack:

Hej Iryna

I stedet for at sidde og gætte på en hel masse, ville jeg tage backup af alt, og køre en format c:\

og der efter geninstalerer computeren, løser det ikke problemet ville jeg håbe der stadig er garenti og sende den ind til reb, ellers ville jeg købe en ny pc da det er meget dyrt at reb.. en bærbar pc som jeg går ud fra det er.. efter som du siger den står på bordet 

for at være nysgerrig.. hvilken computer taler vi om ?

Jack,

det lyder jo ikke som om at det har noget at gøre med softwaren i pcen. Der er størst sandsynlighed for at det er selve skærmen der er noget galt med. Derfor ville det smarteste jo være at tilslutte en ekstern skærm og se om det virker. Hvis det ikke gør, så er det nok udelukket at det er hardwaren den er gal med.

Har du helt ret i :-)

 

Altid lidt længere fremme..... helt præcist 6 timer ;-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jack:

Hej Iryna

I stedet for at sidde og gætte på en hel masse, ville jeg tage backup af alt, og køre en format c:\

og der efter geninstalerer computeren, løser det ikke problemet ville jeg håbe der stadig er garenti og sende den ind til reb, ellers ville jeg købe en ny pc da det er meget dyrt at reb.. en bærbar pc som jeg går ud fra det er.. efter som du siger den står på bordet 

for at være nysgerrig.. hvilken computer taler vi om ?

 

Nu ved jeg ikke engang hvordan man tager en backup, udover at sende alle relevante fil til min mail :-)

Det er en... hvad er det lige de hedder, de der bærbare, der tit bliver brugt i erhvervssammenhæng? Nu sidder jeg desværre ikke derhjemme og jeg kan ikke huske hvad mærket hedder desværre :-S

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mark,

tak for billedet. Nu må jeg bare se hvor jeg lige finder en skærm henne, har nemlig ikke nogen derhjemme lige nu... Men vil prøve at få fat på en.

Tak for hjælpen.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

men hvis jeg tilslutter en anden skærm, så kan jeg stadig bruge computeren, hvis det altså er skærmen der er istykker?

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Iryna.dk:

men hvis jeg tilslutter en anden skærm, så kan jeg stadig bruge computeren, hvis det altså er skærmen der er istykker?

Jep det kan du Smile. Så skal den anden skærm bare være tilsluttet.

Fra Hong Kong
Tilmeldt 6. May 08
Indlæg ialt: 675
Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Iryna.dk:

Nu ved jeg ikke engang hvordan man tager en backup, udover at sende alle relevante fil til min mail :-)

Det er en... hvad er det lige de hedder, de der bærbare, der tit bliver brugt i erhvervssammenhæng? Nu sidder jeg desværre ikke derhjemme og jeg kan ikke huske hvad mærket hedder desværre :-S

Uha da, man siger rigtige mænd tager ikke back up, men de græder meget ha ha..

Altid lidt længere fremme..... helt præcist 6 timer ;-)

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)