Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

skærm går i sort på bærbar, men computeren kører stadig! Hvorfor?

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

min bærbar driller (meget)! Jeg kan gå ganske normalt ind på nettet og alt andet, men jeg risikerer hvert sekund, at skærmen går fuldstændig i sort og jeg derfor ikke kan fortsætte. Computeren kører altså stadig, men jeg kan jo ikke gætte mig frem til hvad der sker derinde.

Er der nogen der har en ide? Er det en virus, er det skærmen, grafikkortet?

Håber der er nogen der kan hjælpe!

Hilsen, Iryna

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Har den været en tur på gulvet? Sådan gjorde min seneste PC i starten efter en gulvtur og til sidste var der sort skærm hele tiden.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej, det tror jeg ikke. Men det kan også være kølingen, for jeg har ikke altid haft den på bordet eller et jævnt underlag, som man egentlig bør... Sad

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

skærmen fungerer stadig ikke optimalt. Hvis du mener at ligge inde med en løsning eller måske kan du endda reparere den til en pris med studierabat, så sig gerne til.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan være en fejl i signal-kablet mellem skærmen og den bærbare computers bundkort.

Hvis den bærbare står helt stille, taber den så stadig skærmsignalet?
Sker det, når den bærbare flyttes, eller når den står på et uroligt underlag, som når man sidder med den i sofaen?

Er den bærbare meget varm på undersiden, når den taber signalet til skærmen?

Hjælper en hurtig genstart, når skærmsignalet forsvinder?

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John,

mit første indtryk var også at der er et problem mellem selve computeren og skærmen. Det var mit indtryk at det gik i sort når jeg bevægede computeren.

Imidlertid synes jeg det er lidt underligt at den selv genstarter når jeg trykker to-tre gange på enter, når den er gået i sort. Men genstarten hjælper typisk ikke, nogle gange vil den slet ikke uploade mere. Så står den bare stille og dvaler uden yderligere aktivitet.

Jeg synes ikke at den er varmere end den plejer at være, nej.

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Min gamle computer gjorde præcis det samme. Det viste sig, at jeg have brændt skærmkortet i stykker.. 

Alt afhængig af hvor dyr din computer er, så kan det ofte ikke betale sig at få den repareret. 

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder som om at der er en løs forbindelse i skærmen.

 

Prøv at tilslutte en ekstern skærm til computeren, og se om det ikke fungerer der. Hvis det gør, så er det sandsynligvis en løs / dårlige forbindelse.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Dusi:

Min gamle computer gjorde præcis det samme. Det viste sig, at jeg have brændt skærmkortet i stykker.. 

Alt afhængig af hvor dyr din computer er, så kan det ofte ikke betale sig at få den repareret. 

 

Hej Mikkel,

det var nøjagtigt det svar jeg ikke ville høre noget om ;-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Mark Jensen:

Det lyder som om at der er en løs forbindelse i skærmen.

 

Prøv at tilslutte en ekstern skærm til computeren, og se om det ikke fungerer der. Hvis det gør, så er det sandsynligvis en løs / dårlige forbindelse.

 

Hej Mark,

hvordan tilslutter man en ekstern skærm til computeren? Det kunne da være en acceptabel løsning på det her. Lyder i hvert fald billigt. Men hvad ved jeg....

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)