Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  E-handel, Internet & Online marketing

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Affiliate marketing hjælp & gode råd"

Tjene penge med affiliate programmer. Hvilken APP skal man vælge?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg) 1 2 Næste >
Amino-karma 48
Tilmeldt 4. okt 08
Indlæg ialt: 10

Skrevet 02-09-2010 kl. 23:07

Kære Aminoer

Hvis jeg har en hjemmeside, og jeg gerne kunne tænke mig, at tjene lidt på de besøgende. Så tænker jeg straks affiliate. Men er vi ikke enige om, at man skal finde den APP'er som har tilknyttede virksomheder, der er mest interessante for netop min virksomhed? Der er også den mulighed at tilmelde sig flere, det er klart! Men min side henvender sig ikke ligefrem til mobiler, eller tøj, eller andre alm forbrugsgoder. 

På forhånd tak for svar :)

Med venlig hilsen

Christian

Amino-karma 30.813
Fra Holstebro
Tilmeldt 27. apr 07
Indlæg ialt: 6.116
Amino Plus
Nicolaj Thomasen
Fra MobilTjek
Skrevet 02-09-2010 kl. 23:11

Smid et link til din hjemmeside, så skal jeg gerne give et bud på hvilke netværk og kampagner, der kunne egne sig.

Sammenlign de billigste mobilpriser og læs anmeldelse af over 250 mobiltelefoner med eller uden abonnement hos danske forhandlere...

Tank taletid på nettet | iPhone 4S med abonnement | Mobilnyheder

Amino-karma 2.955
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 11. nov 06
Indlæg ialt: 712

Nillerrune
Fra ebo media
Skrevet 03-09-2010 kl. 01:15

Ja, du må smide et link eller fortælle hvad din hjemmeside handler om ellers er det svært at hjælpe

Skal du have hjælp til håndtering af dit affiliate marketing program?

Amino-karma 48
Tilmeldt 4. okt 08

Christian
Skrevet 03-09-2010 kl. 23:10

Det forstår jeg udemærket godt.

Men det er sådan at jeg ikke har hjemmesiden på nettet endnu. Det vil være en side om aktier, større analyse af de forskellige online børsmæglere, investering, boganmeldelser til private danskere, strategier.

Så, jeg er nok lidt i god tid. Men det ville rart at vide om det er affiliate jeg skal gå efter for at kunne generere et par kroner :p

Amino-karma 2.955
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 11. nov 06

Nillerrune
Fra ebo media
Skrevet 06-09-2010 kl. 15:17

Mener at jeg har set et par forskellige affiliate programmer en gang i mellem som henvender til netop aktiehandel, kan desvære ikke huske hvad de hedder. Men det er ikke den branche hvor der er det største udvalg, så du skal nok opsætte noget Adsense udover affiliate.

Amino-karma 44
Tilmeldt 6. okt 09

Hej Christian

Jeg har nogle investeringsselskaber som CPA kunder.

Når du har sitet i luften kan skrive en PM til mig, så vil jeg gerne se om jeg kan tilbyde dig en CPA deal. Kan ikke love noget da disse naturligvis også skal godkende dig.

Mvh

Mathias Hillerup Larsen

www.brinth-hillerup.com

Amino-karma 2.955
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 11. nov 06

Nillerrune
Fra ebo media
Skrevet 06-09-2010 kl. 18:32

Du skal vist have fat i Christian, jeg har ikke en hjemmeside om aktier Stick out tongue

Amino-karma 44
Tilmeldt 6. okt 09

Nillerrune:

Du skal vist have fat i Christian, jeg har ikke en hjemmeside om aktier Stick out tongue

Upsan, det gik vist lige hurtigt nok :)

Amino-karma 48
Tilmeldt 4. okt 08

Christian
Skrevet 07-09-2010 kl. 03:54

Hej Mathias og Nillerrune

Jeg siger mange tak for jeres svar :) Havde håber der var en APP der kunne være interessant. Men ja jeg må måske prøve at gå andre veje med Adwords og lign.

Hilsen

Christian

Amino-karma 1.027
Fra Odense
Tilmeldt 9. maj 10
Indlæg ialt: 194

Jeg har skrevet et enkelt eller to indlæg om aktier på min blog, hvor jeg har AdSense på. Der viste den nogle meget relevante annoncer.

Jeg har været medlem af MikkelsenMedia, IQ Medier og EuroAds i et halvt års tid, og har aldrig set en kampagne med aktier og/eller økonomi generelt.

Så mit bud ville nok være AdSense.

Med venlig hilsen,
Tobias Hyldeborg

Side 1 ud af 2 (11 indlæg) 1 2 Næste >

RSS-feed