Køb et Amino Sponsorlink
Hej Aminoer.Er jeg den eneste som oplever ikke at kunne logge ind på min mail account på Hotmail.com?Jeg har nu i 3- dage ikke kunne logge ind på min Hotmail, og er derfor blevet nødsaget til at oprette en mail på Gmail. Som godt nok er meget bedre. Men de mails jeg har fået i mellem tiden, kan jeg ikke åbne.Har godt nok importeret dem, til min Gmail. Men dette kan tage op til 2 dage? Nogle der oplever samme problem?Det er noget værre L..T, da jeg køre mit lille firma fra den gamle konto, og netop er igang med en mellemstor opgave?
MvhSteffen
Hotmail fungerer fint her.Har du overvejet at tjekke din Hotmail fra en anden browser, end den du benytter nu?
Bare som test af,at fejlen ikke ligger lokalt.
Prøv eventuelt lige at slette dine midlertidige internet filer.
Håber det lykkes for dig.
John Nielsen fra Nielco IT, der hjælper virksomheder med bl.a. IT-konsulentbistand, IT-sikkerhed, IT-support, IT-rådgivning og online synlighed. Se seneste nyt fra mig
Jeg prøver :)Tak for svaret John
Hej Steffen.
Ellers kan du prøve at hente og benytte programmet Windows Live Mail, som du finder her:
http://explore.live.com/windows-live-mail
Iværksætter videoer | Sportsnyheder | Mode blog
Kan det gøre så jeg kan åbne min Hotmail account hvor brandvarme beskeder ligger og venter på at blive besvaret. ?
Hotmail virker fint nok her... Der har ingen problemer været i længe 7-9-13! ;D
Billige designer Solbriller fra 60 euro/450 kr og op!
Gucci Solbriller -- Tom Ford Solbriller -- Lacoste solbriller -- Carrera Solbriller mm.
Mange andre kendte mærker, og alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.
Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...