Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lønniveau for konsulentydelse - Software/webudvikling

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Sep 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle. (ved ikke om det er korrekt subforum?)

Jeg søger lidt hjælp, jeg er relativt nystartet virksomhed, og har kun undertaget små opgaver indtil videre. Jeg har så for nylig fået mulighed for at samarbejde med en anden virksomhed, hvor jeg så skal fakturere dem direkte. Jeg har dog ingen fornemmelse for hvor meget jeg kan tage i timeløn.

Mit arbejde vil være programmering af en webløsning, der skal fungere som samleled mellem flere online systemer, som en fælles administrations/synkroniseringsplatform.

Derfor spørger jeg nu i plenum, hvor meget i andre i lignende branche tager jer betalt.

 

På forhånd tak,

Den nystartede :) 

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi tager 1200 kr. i timen, alle konsulenter har mindst 10 års weberfaring og typisk også en relevant kandidat grad.

Der findes nogle små enmands virksomheder indenfor branchen der tager omkring 150-200 kr. i timen. 

Så det er bare at finde ud af hvor du synes du ligger på skalaen og så få kunden overbevist om det samme!

Tilmeldt 1. Sep 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hehe, det var noget af et interval :)

Mange tak for svaret, det må jeg jo lige tænke over så. Er selv igang med datalogiuddannelse, og har arbejdet med webudvikling på hobbyniveau i mange år.

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer også an på hvilket sprog du udvikler i. Hvor store virksomheder du vil arbejder for. Der er mange parametre.

Fra Odense
Tilmeldt 7. May 08
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi fakturerede til kr. 400 i timen, da vi startede op for 4 år siden. Siden steg vi uden problemer til først kr. 600 og siden kr. 800, men da havde vi også bevist vores værd over for kundegruppen.

Når vi fungerer som underleverandør for andre, er det til en billigere pris, for her behøver vi ikke tjene på canvas.

Men jeg er enig i, at det afhænger af opgavens indhold. Specialprogrammering kan som regel bedre sælges dyrt / dyrere :-)

Held og lykke.

Mvh. Katrine
webkommunikator.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)