Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dominos Pizza Franchise

Side 5 ud af 5 (41 indlæg)
Tilmeldt 20. Jun 07
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Lone S. Hansen:
Når denne tråd nu oprindeligt er fra 2005, men blev genåbnet i 2007 af "Dominos selv", vil jeg da mægtigt gerne sparke til den i 2008, da det tilsyneladende er den eneste måde at få fat i Dominos på.


Jesus kristus, alt hvad han har kært og den pizza han delte ud til sidste nadver, hvor er I (Dominos) svære at få fat på.
Lang, sur historie fra megasulten dame kort, så bestilte jeg en pizza kl. 21.30.
Kl. 23.30 (2 timer senere, til dem der ikke har mine skarpe matematik-skills) bliver jeg ringet op af et af jeres bude, der ikke kan finde adressen (til trods for at I har leveret hertil talrige gange tidligere). Jeg giver ham adressen igen, han siger at han havde nummer 31 i stedet for nummer 30 (hvilket selvfølgelig er en lodret løgn, eftersom i som sagt har været her flere gange før) og jeg stiller mig forventningsfuldt hen til dørtelefonen, da jeg kun går ud fra, at han skal lige over vejen. Et minut senere ringer han igen - "om han kan komme med pizzaen i morgen i stedet for, for nu var han kørt helt tilbage til butikken og havde faktisk fri".

I morgen, Dominos? I fucking morgen?

Da jeg ikke havde specielt lyst til at modtage en iskold papskive, der havde ligget i en æske bag på en scooter i regnen i flere timer og som han sikkert ville spytte på, i foragt over at jeg insisterede på, at han kørte ud til mig i sin dyrbare fritid, bad jeg ham glemme det - til hans store glæde - og ville derefter gerne klage til nogen, over den dårligste service jeg i mit liv har modtaget i forbindelse med udlevering af varer.

Telefonnummeret jeg blev oplyst på jeres website, satte mig i kontakt med en telefonsvarer, der informerede mig om, at Dominos lukkede kl. 23 (I så fald, ville det være rart, hvis I kunne levere jeres skide pizzaer indenfor den tidsramme) og websitet giver mig ikke andre muligheder for at komme i kontakt med jer - udover at jeg kunne "melde mig ind", hvilket jeg forgæves forsøgte, hvorefter jeg fik at vide at jeg ville modtage en SMS med en aktiveringskode, der aldrig er kommet - i stedet modtog jeg en mail på engelsk ( fra et helt andet domæne) der ikke indeholdt en aktiveringskode, men i stedet tiltalte mig som "Zanco Hansen", hvilket i sig selv er imponerende, eftersom mit navn ikke staves på den måde, jeg ikke havde indtastet mit navn og at mit telefonnummer står i et andet navn.

Herefter måtte jeg på Google, der via en restaurantguide forklarede mig, at man kunne komme i kontakt med jer, på den indlysende e-mail adresse "domino@dominos.dk", hvortil jeg forfattede jer en mail om, hvorfor I kan forvente at jeres fuckings scooteres dæk bliver slashet i de kommende uger, når de kører rundt i Indre København.
Ligesom alt andet i forbindelse med jeres forretning, var det noget af en skuffende oplevelse, da jeg et minut senere fik mailen retur som en Mail Delivery Failure.


En tur på jeres eget website fortalte mig, hvor hovedkontoret lå, cvr.dk fortalte mig hvem ejeren var, og krak.dk oplyste mig et telefonnummer - og hvis det er dig, "Dominos", så har du hér fået sat (korrekt stavet) navn og ansigt på den fuckfinger-SMS du modtog omkring midnat.


I har nu mistet en kunde - og jeg er en af de rigtige ærgelige at miste - for jeg er både halvtyk og røvdoven.
Det fucking pureste guld for en forretning som jeres.


... Og så skal jeg i øvrigt beklage, at denne tirade foregår i offentligt forum, men der er tilsyneladende ingen andre måder at komme i kontakt med jer på, når I pisser jeres kunder op og ned af deres rumlende maver.
"Gør det noget, at jeg leverer den i morgen"... Fuuuuck... jeeeer!
...Og nu må I undskylde mig, for nu skal jeg ud i natten og regnen og finde et sted der har åbent, hvor jeg kan få den aftensmad jeg bestilte for mange timer siden.

 

 

Med den kundeservice de har hos Dominos, så ville jeg fa'me nødig være franchisetager hos de. Det er åbenbart kotüme for Dominos at behandle kunderne som skidt. Efter at have været trofast kunde i alle de 13 år kæden har opereret i danmark, er jeg nu dødtræt. I aftes bestilte jeg en pizza, ingen problem. I dag, dagen efter, hedder det sig kraftedeme at de ikke længere leverer i mit område. Det er anden gang de sidste par års tid, hvor de har lavet det nummer. Første gang kunne man gå ud til mundingen til haraldsgade og tage imod, for buddet ville jo ikke køre de 20 ekstra meter ind til os på parkeringspladsen. Det droppede de igen, men skaden var sket - jeg har ikke handlet hos dem i nær så stor stil som jeg gjorde før dette.

For et par måneder siden blev jeg ovenikøbet løjet for i telefonen af et af fjolserne de har ansat på mindsteløn til at svare telefonen.

Den omsætning jeg står for, gennemsnitsligt, ligger på i al fald 2000 om måneden til forskellige formål - både privat og ifb med arbejde. De penge kan den lokale franchise-tager altså vinke farvel til, efter 13 år, fordi hovedkontoret pludselig synes at leveringsområderne skal rokeres lidt rundt 'for at prøve noget nyt'.

Ja tak, og pisse på gamle kunder ved samme tid. To fluer med ét smæk.

Jeg ville fa'me nødig være franchisetager hos Dominos, når de behandler kunderne sådan på hovedkontoret.

Side 5 ud af 5 (41 indlæg)