Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dominos Pizza Franchise

Side 4 ud af 5 (41 indlæg)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

 

Jeg afholder et informations/præsentationsmøde den 7. juni kl: 13:00 TIL 17:00 på SAS Radisson Falkoner, hvor vi fortæller lidt om franchising og præsenterer nogle spændende koncepter som søger franchisetagere. I kan se programmet og tilmelde jeg ved at klikke ind på www.franchisepartner.dk

 

Deltagelse er gratis, men tilmelding er nødvendig da vi har be øvre grænse for hvor mange vi kan være i lokalet. Det vil tilmed være spændende at hilse på et par af jer som har været flittige her på debatten

 

Mange hilsner

 

Bo Zoffmann 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Martin, jeg synes også det er en rigtig væsentlig og spændende debat at få mere livet op herinde. Har selv arbejdet en del med franchising, da jeg sad med marketingansvar hos Bog & idé, som nu er blevet lagt sammen med Bøger & Papir kæden m.fl. - og er blandt DKs største franchise kæder på omsætning, butiksantal osv.
Men samtidig gad jeg godt, at denne debat om franchise også kom over i ONLINE boldgaden. Kender I nogle online koncepter fra Norden, som med succes er rullet ud som franchise i Europa? Jeg ved, at Just-Eat på et tidspunkt tænkte i franchise boldgaden, men er der andre, som har gjort det og sparket røv - og hvordan? Nogle herinde med erfaringer indenfor det?
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har været involveret i et e-handels koncept, men om det er rullet ud med succes kan jeg ikke sige, da jeg ikke har kontakt med selskabet mere.
Jeg mener at e-handel er helt oplagt som franchising og der er helt sikkert mange som i fremtiden vil ekspandere med franchising. Det vil specielt være rigtig stærkt når det er hybride virksomheder. Jeg mener at virksomheder der vil have gavn af en personlig aktiv indsats samtidig med online aktiviteten vil have store muligheder med franchising.

 

Årsagen til at jeg adskilder det, er at der skal være gavn af den personlige indsats, ellers er det begrænset hvilken effekt der er af franchising. Jeg ved at Dansk Indkøb i dag har eksporteret deres koncept til Uganda, de har aktivit sælgende personer samtidig med at kunderne anvender deres online forum i den daglige drift.

 

Mange hilsner

PS4 FranchisePartner

 

Bo Zoffmann 

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 01:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Når denne tråd nu oprindeligt er fra 2005, men blev genåbnet i 2007 af "Dominos selv", vil jeg da mægtigt gerne sparke til den i 2008, da det tilsyneladende er den eneste måde at få fat i Dominos på.


Jesus kristus, alt hvad han har kært og den pizza han delte ud til sidste nadver, hvor er I (Dominos) svære at få fat på.
Lang, sur historie fra megasulten dame kort, så bestilte jeg en pizza kl. 21.30.
Kl. 23.30 (2 timer senere, til dem der ikke har mine skarpe matematik-skills) bliver jeg ringet op af et af jeres bude, der ikke kan finde adressen (til trods for at I har leveret hertil talrige gange tidligere). Jeg giver ham adressen igen, han siger at han havde nummer 31 i stedet for nummer 30 (hvilket selvfølgelig er en lodret løgn, eftersom i som sagt har været her flere gange før) og jeg stiller mig forventningsfuldt hen til dørtelefonen, da jeg kun går ud fra, at han skal lige over vejen. Et minut senere ringer han igen - "om han kan komme med pizzaen i morgen i stedet for, for nu var han kørt helt tilbage til butikken og havde faktisk fri".

I morgen, Dominos? I fucking morgen?

Da jeg ikke havde specielt lyst til at modtage en iskold papskive, der havde ligget i en æske bag på en scooter i regnen i flere timer og som han sikkert ville spytte på, i foragt over at jeg insisterede på, at han kørte ud til mig i sin dyrbare fritid, bad jeg ham glemme det - til hans store glæde - og ville derefter gerne klage til nogen, over den dårligste service jeg i mit liv har modtaget i forbindelse med udlevering af varer.

Telefonnummeret jeg blev oplyst på jeres website, satte mig i kontakt med en telefonsvarer, der informerede mig om, at Dominos lukkede kl. 23 (I så fald, ville det være rart, hvis I kunne levere jeres skide pizzaer indenfor den tidsramme) og websitet giver mig ikke andre muligheder for at komme i kontakt med jer - udover at jeg kunne "melde mig ind", hvilket jeg forgæves forsøgte, hvorefter jeg fik at vide at jeg ville modtage en SMS med en aktiveringskode, der aldrig er kommet - i stedet modtog jeg en mail på engelsk ( fra et helt andet domæne) der ikke indeholdt en aktiveringskode, men i stedet tiltalte mig som "Zanco Hansen", hvilket i sig selv er imponerende, eftersom mit navn ikke staves på den måde, jeg ikke havde indtastet mit navn og at mit telefonnummer står i et andet navn.

Herefter måtte jeg på Google, der via en restaurantguide forklarede mig, at man kunne komme i kontakt med jer, på den indlysende e-mail adresse "domino@dominos.dk", hvortil jeg forfattede jer en mail om, hvorfor I kan forvente at jeres fuckings scooteres dæk bliver slashet i de kommende uger, når de kører rundt i Indre København.
Ligesom alt andet i forbindelse med jeres forretning, var det noget af en skuffende oplevelse, da jeg et minut senere fik mailen retur som en Mail Delivery Failure.


En tur på jeres eget website fortalte mig, hvor hovedkontoret lå, cvr.dk fortalte mig hvem ejeren var, og krak.dk oplyste mig et telefonnummer - og hvis det er dig, "Dominos", så har du hér fået sat (korrekt stavet) navn og ansigt på den fuckfinger-SMS du modtog omkring midnat.


I har nu mistet en kunde - og jeg er en af de rigtige ærgelige at miste - for jeg er både halvtyk og røvdoven.
Det fucking pureste guld for en forretning som jeres.


... Og så skal jeg i øvrigt beklage, at denne tirade foregår i offentligt forum, men der er tilsyneladende ingen andre måder at komme i kontakt med jer på, når I pisser jeres kunder op og ned af deres rumlende maver.
"Gør det noget, at jeg leverer den i morgen"... Fuuuuck... jeeeer!
...Og nu må I undskylde mig, for nu skal jeg ud i natten og regnen og finde et sted der har åbent, hvor jeg kan få den aftensmad jeg bestilte for mange timer siden.
Fra Ålborg
Tilmeldt 1. Oct 07
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 01:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Lone S. Hansen:
Når denne tråd nu oprindeligt er fra 2005, men blev genåbnet i 2007 af "Dominos selv", vil jeg da mægtigt gerne sparke til den i 2008, da det tilsyneladende er den eneste måde at få fat i Dominos på.


Jesus kristus, alt hvad han har kært og den pizza han delte ud til sidste nadver, hvor er I (Dominos) svære at få fat på.
Lang, sur historie fra megasulten dame kort, så bestilte jeg en pizza kl. 21.30.
Kl. 23.30 (2 timer senere, til dem der ikke har mine skarpe matematik-skills) bliver jeg ringet op af et af jeres bude, der ikke kan finde adressen (til trods for at I har leveret hertil talrige gange tidligere). Jeg giver ham adressen igen, han siger at han havde nummer 31 i stedet for nummer 30 (hvilket selvfølgelig er en lodret løgn, eftersom i som sagt har været her flere gange før) og jeg stiller mig forventningsfuldt hen til dørtelefonen, da jeg kun går ud fra, at han skal lige over vejen. Et minut senere ringer han igen - "om han kan komme med pizzaen i morgen i stedet for, for nu var han kørt helt tilbage til butikken og havde faktisk fri".

I morgen, Dominos? I fucking morgen?

Da jeg ikke havde specielt lyst til at modtage en iskold papskive, der havde ligget i en æske bag på en scooter i regnen i flere timer og som han sikkert ville spytte på, i foragt over at jeg insisterede på, at han kørte ud til mig i sin dyrbare fritid, bad jeg ham glemme det - til hans store glæde - og ville derefter gerne klage til nogen, over den dårligste service jeg i mit liv har modtaget i forbindelse med udlevering af varer.

Telefonnummeret jeg blev oplyst på jeres website, satte mig i kontakt med en telefonsvarer, der informerede mig om, at Dominos lukkede kl. 23 (I så fald, ville det være rart, hvis I kunne levere jeres skide pizzaer indenfor den tidsramme) og websitet giver mig ikke andre muligheder for at komme i kontakt med jer - udover at jeg kunne "melde mig ind", hvilket jeg forgæves forsøgte, hvorefter jeg fik at vide at jeg ville modtage en SMS med en aktiveringskode, der aldrig er kommet - i stedet modtog jeg en mail på engelsk ( fra et helt andet domæne) der ikke indeholdt en aktiveringskode, men i stedet tiltalte mig som "Zanco Hansen", hvilket i sig selv er imponerende, eftersom mit navn ikke staves på den måde, jeg ikke havde indtastet mit navn og at mit telefonnummer står i et andet navn.

Herefter måtte jeg på Google, der via en restaurantguide forklarede mig, at man kunne komme i kontakt med jer, på den indlysende e-mail adresse "domino@dominos.dk", hvortil jeg forfattede jer en mail om, hvorfor I kan forvente at jeres fuckings scooteres dæk bliver slashet i de kommende uger, når de kører rundt i Indre København.
Ligesom alt andet i forbindelse med jeres forretning, var det noget af en skuffende oplevelse, da jeg et minut senere fik mailen retur som en Mail Delivery Failure.


En tur på jeres eget website fortalte mig, hvor hovedkontoret lå, cvr.dk fortalte mig hvem ejeren var, og krak.dk oplyste mig et telefonnummer - og hvis det er dig, "Dominos", så har du hér fået sat (korrekt stavet) navn og ansigt på den fuckfinger-SMS du modtog omkring midnat.


I har nu mistet en kunde - og jeg er en af de rigtige ærgelige at miste - for jeg er både halvtyk og røvdoven.
Det fucking pureste guld for en forretning som jeres.


... Og så skal jeg i øvrigt beklage, at denne tirade foregår i offentligt forum, men der er tilsyneladende ingen andre måder at komme i kontakt med jer på, når I pisser jeres kunder op og ned af deres rumlende maver.
"Gør det noget, at jeg leverer den i morgen"... Fuuuuck... jeeeer!
...Og nu må I undskylde mig, for nu skal jeg ud i natten og regnen og finde et sted der har åbent, hvor jeg kan få den aftensmad jeg bestilte for mange timer siden.
 

 

 

Haha haha haha undskyld jeg griner men hold kæft det var sjovt at læse jeg har aldrig bestilt noget fra en dominos og nu tror jeg nok heller aldrig at jeg gør det

hvis du ikke fik noget svar på det telefon nummer du fandt via cvr.dk og krak så prøv disse her

 

Navn: The Scandinavian Pizza Company A/S
Att.: Mette Søegaard
Adresse: Præstemarksvej 19
Postnu. & by: 4000 Roskilde
Land: Danmark
Telefon: +45 46 37 10 20

 

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Big Smile  Fuck en griner.....  Men jeg føler sgu med dig Lone.

Jeg var i øvrigt forbi Dominos på Falkoner Alle i fredags. De plejer normalt at have en glad smilee. Men pr. et-eller-andet-jeg-ikke-kan-huske/3-2008 har de fået en rigtig sur smilee med en masse tekst om at diverse hygeine-mæssige ting ikke var i orden. Super fedt at læse når man står og venter på den pizza man har bestilt.... Oh well.... I øvrigt lignede stedet en losseplads med tomme papkasser m.m. der lå og flød.

Jeg har normalt været Domino's stor-spiser, men det er jeg så ikke længere - ihvertfald ikke fra den på Falkoner Allé, men det er desværre den som jeg plejer at komme tættest på.

Normalt syntes jeg ellers at de plejer at have nogenlunde styr over tingene, men et eller andet er da gået helt galt for dem her på det sidste.

/Jesper

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Jesper:

Even fucking better, da det netop var "butikken på Frederiksberg" vores dovenlars netop var vendt tilbage til, da han havde fri og altså ikke orkede at sætte sig op på sit motoriserede køretøj og lade sig transportere de totalt uoverkommelige 2 km. ind til indre by (en tur der i bil, iflg. krak tager under 3 minutter).

I stedet kunne jeg så bruge en halv, stiv time i regnen, på først at konkludere at Burger King havde strømafbrydelse og havde låst dørene, mens de fedtede ansatte sad i mørket og kiggede undrende på hinanden og de burgerboller, der bare ikke ville blive sprøde på den nu døde, elekstriske grill og dernæst i tyskertechnohelvede, i selskab med den Københavnske spray-tannede megastive ungdom i den i evigt lange kø på McDonalds.
Heldigvis fik jeg både set én der kastede op og blev ydermere kaldt for en "varm fisse" af den lokale hjemløse.

Jeg takker for oplevelsen, Dominos.
Mine midterste fingre kan bare ikke strækkes nok, i denne forbindelse.
Fra Aarhus N
Tilmeldt 6. Sep 07
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :

 He hee.. Igen en forrygende fortælling.

Lone. Du er sgu da også nærmest en menneskelig magnet til dårlige oplevelser, men det er, for os læseres vedkommende, helt perfekt.

Sjovt kunne det være, hvis du blev ligeså ivrig af en god oplevelse Wink

/Jacob

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Opdatering i sagaen:
I mandags blev jeg ringet op af Dominos, der lagde en besked på min telefonsvarer.
Grundet lidt privat "Der har været nogle problemer", har jeg først fået ringet tilbage i dag, torsdag. (og jeg tænkte, at de godt kunne finde ud af at vente en lille smule) :-)

... Og så må man ellers sige, at der kom service på drengen fra Dominos side.

Der er blevet tilføjet "Ris og Ros" knap med e-mail link på Dominos forside, buddet der ikke leverede min pizza, finder nu sig selv arbejdsløs og flere fra den restaurant er efter flere klager end min, blevet skiftet ud.
Derudover tilbød Michael, der ringede mig op, nogle gavekort som plaster på det åbne mavesår og undersøger hvad der gik galt med SMS-serveren.


Hatten er taget af, for Dominos - det er god service, hele vejen rundt og en del mere, end jeg havde forventet der kunne komme ud af et mavesurt opstød, fra en kunde og det er rart at se at der er blevet rettet op på de fejl der var.
... og så bliver drengene på kontoret, der var tømmermændsplagede i går, lykkelige for, at de igen kan få lov til at ringe og bestille pizza'er, uden at jeg vælter ind i mellem dem og telefonen og råber: "Vi bestiller ikke Dominos; det er simpelthen for pinligt, under en uge efter jeg har boycottet dem!"

Så denne gang - uden sarkasme - Tak for oplevelsen, Dominos.
Jeg tror sgu, at jeg ringer og bestiler med det samme! :-)

Tilmeldt 26. Nov 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Der mangles en hele del i den budget. Bruttoavance i pizza branchen ligger på ca. 65%

Så her er en realistisk budget:

Omsætning         5.600T

 -Råvarer            1.600T

 - Dit tal              1.560T

- mere løn          1.000T (man kan aldrig lave 5.6 mio omsætning med løn i "Dit tal")

 - Autodrift            400T

 - El                       300T

 - Andre udgifter:  250T (tlf, net, bank gebyr, vedligehold, rengøring, renov, mv.)

 -Husleje               480T 

 i alt                   5.590T

$resten                  10T

Personale: 3 pizzamænd, 3 til køre, 2 medhjælper, 1 telefon passer

 

Side 4 ud af 5 (41 indlæg)