Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kom hurtigt på Google med din nye hjemmeside

Side 2 ud af 5 (41 indlæg)
Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 851
Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Endvidere skal du være opmærksom på at du med stor sandsynlighed har duplicate content på din side.
Du har nemlig de 2 ikoner, hvor brugeren kan enten få en PDF version af siden, eller udskrive den. Nu kan jeg ikke se om det er tilfældet, men du skal have noindex og nofollow på dem, ellers finder Google flere sider med samme indhold på forskellig URL.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jes T:
Hvorfor laver Amino brugerne ikke et "link katalog" til hinanden. Det må da kunne sparke r..? Eller er det i en "gråzone"?

Der er mange der har lavet linkkataloger. Blot søge på "linkkatalog" herinde.

Fra Marbella
Tilmeldt 16. Feb 08
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :

OK - jeg forstår! Tak for svaret

Dansk ejendomsmægler ved Marbella, Costa del Sol

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, Amino har også virkelig sparket røv for mit vedkommende. De første 6-12 måneder jeg var på, sprang mit site fra side 22 til side 2. Og i dag ligger jeg i nederste halvdel af side 1. Og det er ret begrænset, hvad jeg har foretaget af SEO og ikke mindst linkbuilding :-)

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu ved jeg ikke helt om det er rigtigt - vi har masser af inbound links andre steder fra end Amino - men jeg HAR dog opdaget at rigtigt mange her fra Amino besøger vores sider - fra Amino.

At søgemaskinerne også gør er jo bare dejligt.

Afsendelse af fakturaer - EAN, Print og Email. Gratis oprettelse, ingen forældelse. - FakturaService.dk

Fra Marbella
Tilmeldt 16. Feb 08
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Niels. Jeg vil prøve at kigge på det!

venligst

Jes

 

Dansk ejendomsmægler ved Marbella, Costa del Sol

Fra Marbella
Tilmeldt 16. Feb 08
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :

IT-Konsulenten:

Endvidere skal du være opmærksom på at du med stor sandsynlighed har duplicate content på din side.
Du har nemlig de 2 ikoner, hvor brugeren kan enten få en PDF version af siden, eller udskrive den. Nu kan jeg ikke se om det er tilfældet, men du skal have noindex og nofollow på dem, ellers finder Google flere sider med samme indhold på forskellig URL.

 

Ups. Ja den havde jeg ikke rigtigt tænkt over. Må hellere få dem slettet, hvis jeg ikke kan have "noindex" eller "nofollow". Tjekker det med det samme

Tak for rådet

Venligst

Jes

Dansk ejendomsmægler ved Marbella, Costa del Sol

Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 851
Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jes T:
Tak for rådet

Du får lige et mere...

Sørg for at få lavet søgemaskine venlige URL'er. F.eks. burde /index.php?option=com_content&view=article&id=3&Itemid=2 i stedet hedde noget a la /Property-Management-service.php

Der findes mange plugins til Joomla der kan gøre det for dig. Installér f.eks. sh404SEF

Fra Marbella
Tilmeldt 16. Feb 08
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :

IT-Konsulenten:

Jes T:
Tak for rådet

Du får lige et mere...

Sørg for at få lavet søgemaskine venlige URL'er. F.eks. burde /index.php?option=com_content&view=article&id=3&Itemid=2 i stedet hedde noget a la /Property-Management-service.php

Der findes mange plugins til Joomla der kan gøre det for dig. Installér f.eks. sh404SEF

 

Jeg ved det godt Crying

Har kæmpet med det i et stykke tid nu! Hvis jeg slår "Search engine friendly URL" til, så bliver min hjemmeside til ren tekst og min template forsvinder. Og jeg kan slet ikke finde rundt i "mod_rewrite". Så jeg gav næsten op. Kan det have noget af gøre med jeg bruge one.com? Havde en anden hjemmeside ved en anden host før, og der kunne jeg godt slå den funktion til.

Men jeg vil lige tjekke dit link du sendte

Igen tak for hjælpen

Jes

Dansk ejendomsmægler ved Marbella, Costa del Sol

Fra Egå
Tilmeldt 17. May 10
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jes T:

IT-Konsulenten:

Jes T:
Tak for rådet

Du får lige et mere...

Sørg for at få lavet søgemaskine venlige URL'er. F.eks. burde /index.php?option=com_content&view=article&id=3&Itemid=2 i stedet hedde noget a la /Property-Management-service.php

Der findes mange plugins til Joomla der kan gøre det for dig. Installér f.eks. sh404SEF

 

Jeg ved det godt Crying

Har kæmpet med det i et stykke tid nu! Hvis jeg slår "Search engine friendly URL" til, så bliver min hjemmeside til ren tekst og min template forsvinder. Og jeg kan slet ikke finde rundt i "mod_rewrite". Så jeg gav næsten op. Kan det have noget af gøre med jeg bruge one.com? Havde en anden hjemmeside ved en anden host før, og der kunne jeg godt slå den funktion til.

Men jeg vil lige tjekke dit link du sendte

Igen tak for hjælpen

Jes

Det du gør for at få rene url'er i joomla er at åbne din ftp - i roden af din side finder du filen der hedder htaccess.txt den omdåber du til .htaccess

Der efter går du ind i administrationen og under website - konfiguration - og der slår du alle seo-indstillinger til "ja"

Jeg har aldrig brugt mod_rewrite - Hvis du har spørgsmål siger du bare til :-)

Venlig hilsen - Martin G. Larsen

Side 2 ud af 5 (41 indlæg)