Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg skal have dem fra Kina..hvad skal jeg være opmærksom på ?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 4. Mar 10
Indlæg ialt: 296
Skrevet kl. 10:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Nyborg
Tilmeldt 11. Jan 10
Indlæg ialt: 344
Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej OretAlt.dk

Jeg virker til dagligt som agent for virksomheder som skal have importeret eller produceret produkter i kina.
Så mine udtalelser er direkte fra egne erfaringer. inveterer hermed andre til at dele sine erfaringer.

Først og fremmest vil jeg spørge hvor mange enheder du tænker på at importere hjem?
Med hensyn til importmoms er det altid 25% som normal moms, men denne moms afskrives som købsmoms og er derfor ubetydelig for dig.
Jeg tror du tænker på told af de importerede varer. Her tager jeg altid selv og siger at 12% er et godt standpunkt, da der ikke er mange produkter som ligger over de 12%. Men er dog ikke sikker på den præcise sats. -> Dette kan du finde på skats hjemmeside.

Du skal være meget opmærksom på at der er mange fupmagere i Kina. De udbyder et produkt som man aldrig får at se? Derfor skal du enten have en agent i kina ind over, som opsøger og laver alt kontrollerende arbejde om den specifikke virksomhed du har i tankerne, ellers finder han den billigste virksomhed til dig og forhandler prisen til dit bedste. ( jeg samarbejder med en kinesisk agent, hvis dette bliver aktuelt)

Der er ikke mange ting du kan spørge virksomheden om, som du kan være sikker på er rigtig. Kinesere er nogle af de hårdeste forretningsmænd i verden, og fortæller gerne en lille løgn for at tjene en 10kr mere, til os europæere. Men hver sikker på de har certifikater som tillader varen at komme ind i Danmark CE osv.

Du er altid velkommen til at skrive en mail til mig hvis du har spørgsmål, kan dog ikke love at svare på alle. men hjælper gerne hvor jeg kan :)

Mvh
Steffen Petersen
YBP.5800@Gmail.com

Tilmeldt 4. Mar 10
Indlæg ialt: 296
Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret Steffen. Jeg skal nok skriv en email til dig, hvis jeg finder det nødvendigt.:)

Så elektronik produkterne skal have CE mærkning  og SKAL man være medlem af el skrot ordning ?.

 

Tilmeldt 4. Mar 10
Indlæg ialt: 296
Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Nyborg
Tilmeldt 11. Jan 10
Indlæg ialt: 344
Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :

De sender kun gratis til USA hvis du læser resten af linien :)

Tilmeldt 17. Dec 09
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er absolut ikke en tech-freak, så ved ikke så meget om selve produktet. Jeg bor dog i Shanghai, og ved at os vestlige som gerne vil have nogle kanaler hjemmefra, holder os lang væk fra de der IPTV. Det skyldes den langsomme internet-hastig der er her i landet (normal er 1Mb, heldige kan få 4Mb). IPTV streamer kanalerne fra nogle servere, og hvis de servere som der her produkt skal streame fra også ligger i Kina, så får du ikke meget ud af dette produkt i DK.

Men igen, jeg ved ikke hvordan det virker..

Find vej med en rutevejledning eller se landkort over de danske byer.

Tilmeldt 4. Mar 10
Indlæg ialt: 296
Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Steffen Petersen ::Det lader til de også sender til Danmark..(man kan jo vælge Denmark fra dropdown-listen)

Halte:: Du har ret. Men heldigvis har vi gode net forbindelser her i Danmark. Forresten kan du fortælle mig hvilken virksomhed i Kina sælger dem..(Og de ikke er fusker)

Tilmeldt 7. Oct 08
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Steffen

Dem du linker til er IKKE producenter men en almindelig trader, og dem skal man være lidt varsomme med, da der er mange brodne kar inden for trading companies i Kina.

Hvid du er interesseret kan jeg godt hjælpe dig, jeg er jævnligt i Kina og skal netop til Guangdong på mandag d. 13

 

Du kan kontakte mig på:

goodwines@forum.dk

 

Med venlig hilsen

 

Thomas

Tilmeldt 4. Mar 10
Indlæg ialt: 296
Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

pimpone:

Hej Steffen

Dem du linker til er IKKE producenter men en almindelig trader, og dem skal man være lidt varsomme med, da der er mange brodne kar inden for trading companies i Kina.

Hvid du er interesseret kan jeg godt hjælpe dig, jeg er jævnligt i Kina og skal netop til Guangdong på mandag d. 13

 

Du kan kontakte mig på:

goodwines@forum.dk

 

Med venlig hilsen

 

Thomas

Hvad betyder trader...Ja jeg kan google efter det, men(idag er jeg lidt doven hehe)?

Fra Nyborg
Tilmeldt 11. Jan 10
Indlæg ialt: 344
Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Trader er ligesom en webshop? Så vidt jeg forstår.

De har kontakt til en virksomhed (eller flere) som de så sælger produkter for.

Hvis dette ikke er korrekt, må nogle lige rette mig :)

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)