Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Listeangive Google AdSence - hjælp!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 01:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Har netop indberettet moms for 1. halvår 2010, har i den forbindelse troet at jeg samtidig med momsangivelsen kunne listeangive. Har nogle Google AdSence indtægter fra Google Ireland som er blevet indberettet i rubrik B, under "Værdien af visse ydelsessalg uden moms til andre EU-lande".

Har søgt på SKAT, her på Amino og googlet som en gal - kan simpelthen ikke finde noget brugbar info til, hvordan jeg enkelt og nemt listeangiver indtægterne fra Google AdSence. Mangler et link til en side hvor man kan listeangive, men havner på sider hos SKAT som virker mangelfulde.

Har ved søgning fundet ud af, at man åbenbart skal listeangive d. 20. i hvert kvartal, men at det er blevet udsat i hvertfald én gang. Og jeg er vel lidt sent på den, hvis jeg har haft AdSence-indtægter hele året, men endnu ikke har listeangivet - det har ikke været i ond tro, regnede med at det kunne ske i forbindelse med momsangivelse, jeg er sat til at skulle angive pr. halvår - så jeg risikerer vel også en lille bøde fra SKAT nu?

Håber nogen kan hjælpe - der må være andre end mig som har bokset med det listesystem? Sad

/Lars

Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 01:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der virkelig ikke nogen som kan hjælpe?

Er jeg havnet i det forkerte forum?

/Lars

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter,

Tak for svar - prøvede at logge ind med nemID, det går også fint, brugernavn, password og nøgle godkendes, hvorefter jeg får en meddelelse om en side som vil lukke ned, denne side:

https://login.virk.dk/brs-login/servlet/Cleanup

Har prøvet et par gange, siden lukkes ned hver gang - både i Internet Explorer og i Firefox.

Nogen der ved om der er andre veje ind til listesystemet - evt. uden om virk.dk og direkte på SKAT's sider?

/Lars

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)