Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tab..... Hvad gør man??

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 17:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har et internet firma, som forhandler fiskegrej.

Når jeg har modtaget varer fra mine leverandører er der nogle gange gået noget i stykker. Det er ikke nogle dyre ting, men mange bække små, som man jo siger...

Jeg kan jo ikke sælge disse ting, så hvad skal jeg gøre??

 

Fra Aarhus
Tilmeldt 15. Aug 08
Indlæg ialt: 557
Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg mener man kan benytte reklamationsretten, da det er en transportskade og ansvar og risiko som regel overgår til første fremmede fragtføre.

Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 557
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim.

Hvad du juridisk kan gøre skal jeg ikke kunne svare på. Men kunne du ikke prøve at forhøre dig nærmere omkring dette, hos din leverandører?

Når vi modtager henvendelser på varer, som enten er defekte, eller der måske er sket fragtskader, se refundere vi normalt beløbet, eller fremsender nye produkter.

Men forhør dig hos din leverandøre - De kan med sikkerhed svare dig på, hvad de vil gøre.

Rasmus

Handel med varepartier via Trademen

Fra Næstved
Tilmeldt 23. Aug 10
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg ville blot bogføre deffekte varer på en særskilt konto så har du styr på størrelsen af udgiften. Af dit tema lyder det ikke som om du tænker på hvad du har af muligheder for at få erstattet dine varer... Håber det er korrekt forstået.

Dahl Regnskab & Rådgivning, assistance til regnskab, selvangivelse og skattemæssige problemstillinger

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)