Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad koster en revisor?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg sidder og er ved at opdatere et budget for mit enkeltmandsfirma. Jeg har heldigvis fået mere at lave end forventet, og jeg overvejer derfor, om jeg skal have en revisor til at kigge på årsregnskabet når den tid kommer. Så for at have taget højde for det vil jeg gerne oprette en budgetpost for en revisor.

Der er tale om et enkeltmandsfirma med forholdsvis få posteringer (måske 25 fakturaer og 50 udgiftsbilag). Jeg fører hele regnskabet i e-conomics og der burde ikke være noget tricky i det. Men for en sikkerheds skyld overvejer jeg som sagt at få en revisor til at kigge på årsregnskabet.

Hvor meget vil i skyde på, at jeg skal afsætte i mit budget til det?

Claus

Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Claus,

Det kommer helt an på hvilken type revisor du vælger. Men hvis du sætter 4-5000 af i dit budget, så er det i den høje ende - og du får derfor ikke overraskelser. Hvis der er tale om en forholdsvis simpel virksomhed kan det laves for 2.500-3.500 for årsregnskab og selvangivelse.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for det - det er præcist nok til mit brug :-)

 

Claus

Fra Slagelse
Tilmeldt 4. Oct 10
Indlæg ialt: 17
Fra  DM Revisionsfirma af 1993 Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Husk i øvrigt at når du når til valg af revisor, så er en revisor ikke bare en revisor.

Alle må kalde sig revisor, både med og uden såvel uddannelse som forsikring.

Hvis der vælges en registreret eller autoriseret revisor, er man garanteret at der er en godkendt revisor bag, som også har en lovpligtig ansvarsforsikring. Er du i tvivl om dit revisorvalg kan revireg.dk give dig en oversigt over de godkendte revisorer

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)