Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Efterligning af ipod nano IMPORT

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Hirtshals
Tilmeldt 7. Sep 08
Indlæg ialt: 327
Fra  3 Ferietilbud Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Få op til 3 gratis og uforpligtende tilbud på en leasningaftale hos http://leasingoffer.dk 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Den holder nok ikke i Danmark.

Men der er nok nogen der ved lidt mere om copyright lovgivningen end mig. Så ku være der var nogen med et lidt mere kompetent svar?

 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :

AndersV3:

Jeg har i tankerne at importere 10 styk til privat brug efterligning af nano fra kina .

Undskyd men tror du virkeligt at tolderne er så dumme at de tror på din forklaring om 10 stk. til privat brug. 

Mvh

Ravn

Fra København SV
Tilmeldt 22. Mar 07
Indlæg ialt: 606
Fra  DetMads ApS Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er sjovt det lige er om Ipod's

Jeg læste i Urban idag at Apple har solgt det færreste antal Ipod's i 4 år, og de er bange for det bliver ved med at gå ned af bakke. Ikke for at tage ideen fra dig, men syntes bare det var meget sjovt (:

Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 821
Fra  Compware Skrevet kl. 17:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn:

AndersV3:

Jeg har i tankerne at importere 10 styk til privat brug efterligning af nano fra kina .

Undskyd men tror du virkeligt at tolderne er så dumme at de tror på din forklaring om 10 stk. til privat brug. 

Mvh

Ravn

Er det mig der er helt forkert på den, eller skal man ikke betale told uanset hvad?

I 2016 startede jeg siden http://compware.dk/

Fra Hirtshals
Tilmeldt 7. Sep 08
Indlæg ialt: 327
Fra  3 Ferietilbud Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Ingen der ved om det er lovligt at importere dem?

Få op til 3 gratis og uforpligtende tilbud på en leasningaftale hos http://leasingoffer.dk 

Fra København SV
Tilmeldt 22. Mar 07
Indlæg ialt: 606
Fra  DetMads ApS Skrevet kl. 17:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det er en Kopi vare (Altså der står apple på) Så er det naturligvis ikke lovligt, men altså hvis det noget "Ikke mærke" produkt, tror jeg ikke der er noget galt i det. bare du betaler alle de momser, og skatter der nu hører med til at importere ude fra EU

Fra Vordingborg
Tilmeldt 24. May 10
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Big Smile Jeg synes du skulle prøve at ringe til Told og Skat for at høre hvad de synes om din geniale plan.
- jeg tror dog ikke du skal regne med det svar du havde håbet på.

 

Da jeg var yngre legede mine veninder og jeg en leg der hed "spot en faker".
Den gik ud på at sidde på bænken foran skolen, og kigge på de ældre der kom med deres seje Gucci, Louis Vuitton, you name it mærke ting. Vi udpegede de fake, og det var det legen gik ud på.
Men mig bekendt har ingen af mine 20 Louis Vuitton tasker logo med XL???
Jeg forstår virkelig ikke ideen i at købe en FAKE taske for 12 kr i Kina, det er jo ikke bare brandet man betaler for i DK, det er også kvaliteten.

Det svarer til at købe en Mercedes E-klasse, men indmaden er fra en Ford Ka.

Fra Hirtshals
Tilmeldt 7. Sep 08
Indlæg ialt: 327
Fra  3 Ferietilbud Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay altså hvis der ikke står mærke på er det lovligt, bare der bliver betalt told

Få op til 3 gratis og uforpligtende tilbud på en leasningaftale hos http://leasingoffer.dk 

Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 557
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :

AndersV3:

Ingen der ved om det er lovligt at importere dem?

Hej Anders.


Du skriver du ikke helt er klar over, om der står ''apple/deres logo, det vil jeg nok undersøge til en start.

Samtidig tvivler jeg også på at du skal bruge 10 stk. privat, det samme tror jeg tolden vil undre sig en del over.
 - Selvom du køber dem privat, og måske sælger dem videre privat - Så betragtes det jo ikke helt som privat længere :-).



Rasmus

Handel med varepartier via Trademen

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)