Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

17 år og brug for assistance :)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino venner, jeg har gennem den sidste tid siddet og kigget lidt rundt på jeres forums - og det har jeg skam draget stor nytte af med hensyn til ideer, drage erfaring ud fra jeres oplevelser og meget behjælpelige indlæg til unge såvel som ældre som mig (Ikke fordi jeg ikke betrager mig som ung, haha - det gør jeg skam.)

Jeg ved godt at der er utallige lignende tråde her på Amino, men jeg giver det et skud alligevel - ellers kommer jeg jo aldrig nogle vejne! ;)

Jeg har tidligere haft et mindre hjemmesidefirma med en ven da jeg engang gik i folkeskolen, og det var skam fint at tjene en skilling eller to ved det - jeg stod for det grafiske, og min ven stod for det programmeringsmæssige.

Som sagt er jeg 17 år, og går i dag på Espergærde Gymnasium i 2g. Jeg har en studieretning med matematik og samfundsfag på A niveau og med Erhvervsøkonomi sideløbende.

Jeg har her den sidste tid gået og tænkt lidt på at starte en mindre webshop hvor jeg godt kunne tænke mig at drage fordel af fænomenet "Dropshipping" da det passer mig perfekt, da jeg ikke engang er på S.U. endnu, og eget lager ikke er en mulighed.

Jeg har en tiltro til, at det smarteste for mig ville være at finde en kundegruppe som eksempelvis ville være gymnasieelever - specielt fordi Espergærde Gymnasium har lidt over 1200 elever, og jeg allerede her nemt ville kunne promovere min shop v.h.a flyers, plakater, vennekredse og en eventuel fremlæggelse af shoppen og dets produkter i frikvarterer m.m.

Jeg har kigget en del på pixmania-pro og det virker skam også meget godt, men jeg ville høre om i havde nogle tips til nogle dropshipping udbydere - uden wholesale, da jeg igen ikke har mulighed for et hjemmelager.

Jeg har endnu ikke helt fundet ud af hvad jeg vil sælge, men jeg har tænkt mig at kigge på de udbyderlinks der forhåbentligt kommer samt deres produkter, og derfra 'håndplukke' de produkter jeg finder relavante.

Jeg ønsker ikke at blive millionær, eller skabe en damaksomspændende virksomhed, men nærmere at tjene en lille skilling eller to ved siden af min skolegang, men frem for alt at få et indblik i hvordan iværksætter verdenen fungere og evt. få lidt reference samt noget erfaring.

Har i ellers andre muligheder i et lignende område, vil jeg meget gerne høre fra jer!

Jeg glæder mig til at høre fra jer :)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Følger lige med i den tråd her!

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 975
Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej du.

du siger at især ønske at sælge noget til dit gymnasium, fordi du nemt kan lave reklame osv. for det.

Hvis jeg var dig, så ville jeg finde nogle lækre produkter til en overkommelig pris for studerende.

det kan fx være gadgets, el. studietilbehør, el lignende.

Ellers er der også den mulighed at lave en affiliate hjemmeside og tjene nogle penge derigennem, fordi så er det eneste du skal ud og investere i nemlig en hjemmeside.

Tobias.

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Det som er ved at komme op er disse "forbruger pools" - altså hvis fx man er 20 der køber den samme ting så får alle 20-50% rabat på tingen - alt afhængig hvor mange man er der køber, her kunne du evt. lave et koncept du kan tilbyde forretninger i både dit nærområde - eller for den sagsskyld andre webshops, hvor du forhandler en god rabat hjem også selv tager 10% eller lignende af rabatten.
Så har du ikke brug for varelager selv og du kan lade andre klare garanti osv.

Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tænkte også noget lignende gadgets, el. studietilbehør osv, også derfor jeg er interesseret om der er nogle her der kender gode indkøbssteder til dette og lignende (:

 

Tak for svarene allerede!

Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :

"Forbruger pools" lyder skam også rigtigt spændende - kunne jo være jeg skulle tage en tur ned til nogle af de lokale butikker og se på hvad de har af tilbud og eventuelle produkter.

 

Lige pt. handler det jo bare om at undersøge markedet for mig og finde ud af præcis hvad jeg skal lave :)

Tilmeldt 5. Sep 10
Indlæg ialt: 167
Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :

hvis jeg var dig ville jeg nok sælge blyanter viskelæder hæfter osv for som sagt er der 1200 elever så kunne du jo bare tage nogle af de her ting med i skole eller få en bestiling dagen før lave nogle flyers om at du sælger de her ting og at de bare skal skrive en seddel med deres navn og hvad de vil have så dagen efter tager du tingene med i skole og bum du har tjent en skilling

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 09:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Netbooks, sleeves, lommeregnere, blyanter, viskelæder, office-pakker osv.

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Fra Herning
Tilmeldt 19. Aug 10
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 09:31
Hvor mange stjerner giver du? :

#victor bonde

 

Et godt råd vil være at holde dig fra pixmania..


Et andet godt råd ville være at du skal overveje om det er mængden du vil have igennem og hvad studerende generelt stiler efter / har råd til med jævne mellemrum.

og til sidste tror jeg du tjener flere penge på at lave tilrettet markedsføring til de studerende fra eksisterende virksomheder / studie retninger..

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :-)

Kunne du være interesseret i, at købe et godt restparti på 6.380 enheder bestående af tasker, sleeves m.m. fra http://www.walkonwater.se/#/bags

Mvh. Hanne

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)