Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betalingskort direkte på siden, uden PBS.

Side 2 ud af 4 (34 indlæg)
Fra Aarhus V
Tilmeldt 16. Jul 07
Indlæg ialt: 347
Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon

For at kunne modtage kreditkort betalinger direkte i din egen shop, så kræver det en PCI certificering af både server og software, hvilket er sindsygt dyrt.

Da du ikke har råd til PBS her i starten, så er paypal, moneybookers og ligende dine eneste muligheder, for selve betalingsdelen, du kan sagtens have kurv osv. på din egen side, men selve betalingen hvor de indtaster kort nummer osv. vil foregå ude hos udbyderen, dvs. paypal eller ligende.

Mads Madsen

Fra Viby J
Tilmeldt 7. Aug 09
Indlæg ialt: 578
Skrevet kl. 16:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Tag et kig på Moneybookers.

Dem kan du implementere i din webshop, sådan at de nærmest kører i en Iframe - så kunden fortsætter med at blive på dit site.

 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Dino:
Dem kan du implementere i din webshop, sådan at de nærmest kører i en Iframe

Kan du uddybe den? Er det en https forbindelse på shoppen?

Fra Aarhus V
Tilmeldt 16. Jul 07
Indlæg ialt: 347
Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels:

Dino:
Dem kan du implementere i din webshop, sådan at de nærmest kører i en Iframe

Kan du uddybe den? Er det en https forbindelse på shoppen?

Undrede mig også lidt over den sætning, så tog et kig i deres manual, og det er så vidt jeg kan læse mig frem til, ikke nødvendigt med et SSL certifikat på domænet for at bruge deres iframe, selve indholdet i iframen er SSL beskyttet.

Men jeg ville være lidt påpasselig med denne type integrering, de fleste browsere klager lidt når man mixer HTTP og HTTPS indhold :)

Men super fedt Moneybookers har fået Dankort, det havde jeg slet ikke set :)

Mads Madsen

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads Madsen:
ikke nødvendigt med et SSL certifikat på domænet for at bruge deres iframe, selve indholdet i iframen er SSL beskyttet.

Det kan folk ikke se. Så derfor vil det ikke være anbefalesesværdigt at benytte den måde. Men hvis de på en måde kunne hente indholdet fra hjemmeside og vise den i en rigtig SSL forbindelse så vil det være en mulighed.

Fra Viby J
Tilmeldt 7. Aug 09
Indlæg ialt: 578
Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niels og Mads

Det burde egentligt ikke være noget problem hvis man sætter det op rigtigt. Jeg har en ven som  har sat det op på hans Prestashop løsning og det fungerer upåklageligt i alle de udbredte browsere :-)(kan ikke linke til shoppen den endnu da denne er under udvikling.)

Men ja det er nok ikke anbefalelsesværdigt, men det virker - kan nok godt bruges som en midlertidlig løsning indtil man har penge til PBS aftalen.

Synes i hvert fald at det virker meget mere troværdigt når betalingen forbliver på siden, selvom der ikke er SSL, eller det er der jo i selve Iframen.

Fra København
Tilmeldt 5. Aug 08
Indlæg ialt: 314
Fra  MYCOMFORT ApS Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror sagtens du kan undvære det "rene" dankort.. Jeg kan ihvertfald fortælle dig en statistik fra den virkelige verden. 

Hentede lige en statistik for de sidste 700 transaktioner på min egen shop:

AmericanExpressDK 2

 Dankort 37

 LIC 1

 MastercardDK 99

 Visa 1

 Visa/dankort 424

 Visa/Electron 164

Fra Odense
Tilmeldt 27. Aug 06
Indlæg ialt: 947
Skrevet kl. 17:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for hjælpen allesammen. Vil kigge nærmere på det. 

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1314
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :

CBering:

Tror sagtens du kan undvære det "rene" dankort.. Jeg kan ihvertfald fortælle dig en statistik fra den virkelige verden. 

Hentede lige en statistik for de sidste 700 transaktioner på min egen shop:

AmericanExpressDK 2

 Dankort 37

 LIC 1

 MastercardDK 99

 Visa 1

 Visa/dankort 424

 Visa/Electron 164

Problemet er bare, at Visa/Dankort = Dankort, og behandles på samme måde som 'rene' Dankort (se reglerne hos PBS). Så hvis du dropper Dankortet, ville du miste 461 transaktioner ud af 700!

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Kirsten E:
Problemet er bare, at Visa/Dankort = Dankort, og behandles på samme måde som 'rene' Dankort (se reglerne hos PBS). Så hvis du dropper Dankortet, ville du miste 461 transaktioner ud af 700!

Hvis man ikke kan tage rene dankort, så bliver visa/dankort betragtet som et visa kort.

Side 2 ud af 4 (34 indlæg)