Køb et Amino Sponsorlink
Amino Freelancer er nede - den beder om at man skal slå cookies til - selvom man har det.
Jeg har nu testet på 2 computere i Firefox, Chrome, Internet Explorer og Safari.
PHP, SQL, JQuery & SEO FreelancerNår du skal ha' tingene gjort ordentligt Fra kun DKK 349,00/timen.NU OGSÅ optimering af din Markedsføring (Site, reklamer, SEO, Adwords osv.)
Hobby projekter » Vores Byg » Lottotal lørdag, onsdagslotto & joker vindertal
Jeps - ved det. Arbejder på det.
"The best thing about UDP jokes is that I don't care if you get them or not." - Joke fra TheGu
Supporten er opmærksom på dette læs denne tråd
Logo Design • Designoversigt • Referencer
Citat fra Jacob "Vil bare sige at ja, Freelancer er nede. Arbejder på det."
http://www.amino.dk/forums/t/98804.aspx?PageIndex=2
SEO artikler på 200 ord - 20,00 - OPSÆTNING AF AFFILIATE SIDE INKL. 5 SEO TEKSTER - 300,00
Amino Crew er opmærksom på det. Næste gang du finder uregelmæssigheder kan du kontakte Amino Support.
Mvh. Rune.
Tilføj mig på Twitter, Facebook og Google+, eller min profil på Amino.
Chrome:Websiden på http://www.amino.dk/freelancer/errorpage.aspx?ecode=1har forårsaget for mange omdirigeringer. Dette kan muligvis løses ved at rydde dine cookies for dette websted eller ved at tillade tredjepartscookies. Hvis ikke, er det muligvis et problem med serverkonfigurationen og ikke et problem med din computer. Firefox: Denne side viderefører ikke forespørgslen korrektFirefox har opdaget at webstedet viderestiller forespørgslen til sig selv på en måde, der forhindrer den i nogensinde at blive færdig. * Dette problem kan nogle gange skyldes, at cookies er slået fra, eller modtagelse af cookies er blevet nægtet.Internet Explorer står bare og hænger
Damn jeg troede jeg havde set ordentlig efter...
Amino Freelancer er nu oppe igen.
kan ik læse mine beskeder i amino freelancer, men ja ellers kører det da ;)
Daniel Ejsing: kan ik læse mine beskeder i amino freelancer, men ja ellers kører det da ;)
Ja, jeg måtte "reverte" til en par dage gammel version, desværre. Men der arbejdes på det, og alt fungerer snart som det skal igen.