Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaringer med Skadiaweb?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Herning
Tilmeldt 27. Oct 08
Indlæg ialt: 49
Fra  Poker Tours Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude.

Nu har jeg igennem de sidste halve år selv bøvlet med at lave hjemmeside: www.poker-tours.dk , hvilket ikke har været min yndlingsopgave i virksomheden, men noget som selvfølgelig skulle udføres.

Har lavet siden i Joomla eftersom det umiddelbart virkede som den letteste måde at lave en forholdsvis flot og funktionel hjemmeside hurtigt uden de store omkostninger.

Nu er jeg så idag blevet kontaktet af en virksomhed som hedder Skadiaweb, som tilbyder at lave en ny hjemmeside til mig med vores eget betalingssystem, nyhedsbrev osv (mange af de ting som jeg ikke selv har kunnet implementere med Joomla) ganske gratis - dog med en abonnementspris på 899 kr. om måneden. Hvilket er noget dyrere end scannet og dandomains løsninger. Men det vil jeg nu godt betale for at slippe med bøvlet om at få designet og opsat hjemmesiden.

Jeg skriver så herinde for at hører om der er nogle som har gode/dårlige erfaringer med Skadiaweb?

Eller er der en bedre løsning som jeg har overset?

 

På forhånd tak

 

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Den generelle anbefaling er vidst at holde sig fra dem ... jeg har været inde over og leve søgemaskineoptimering på et par stykker af dem ... eller dvs. forsøge, for det var stort set ikke muligt da det kom til stykket.

Så hvis du kan leve med at du har en pæn side som ingen besøger, så vil jeg helt klart anbefale dem :)

http://www.amino.dk/search/Search.aspx?s=skandiaweb&l=Amino  <- tjek evt. en søgning på Amino

Fra Praha
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 517
Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har overtaget en del kunder fra dem, hvilket siger mig at ikke alle er lige tilfredse..

Venligst
Dennis Gram - Freelance Webdesigner

Fra Herning
Tilmeldt 27. Oct 08
Indlæg ialt: 49
Fra  Poker Tours Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er egentlig også søgemaskineoptimeringen som jeg er mest nervøs for. Kender ikke noget til det SEO optimerings program som de bruger.. Men tænker at hvis jeg bare selv er med ind over og sørger for at al meta tags, titler, google analytics, tekst osv er iorden så kan det vel ikke være det store problem?

Fra Praha
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 517
Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse Møss Nielsen:

Det er egentlig også søgemaskineoptimeringen som jeg er mest nervøs for. Kender ikke noget til det SEO optimerings program som de bruger.. Men tænker at hvis jeg bare selv er med ind over og sørger for at al meta tags, titler, google analytics, tekst osv er iorden så kan det vel ikke være det store problem?



Det er vel også en smagssag..... personligt ville jeg have svært ved at smide 900 kr. om md. efter noget som de ejer rettighederne til...

 

Venligst
Dennis Gram - Freelance Webdesigner

Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 920
Fra  www.usb.dk Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse Møss Nielsen:

Det er egentlig også søgemaskineoptimeringen som jeg er mest nervøs for. Kender ikke noget til det SEO optimerings program som de bruger.. Men tænker at hvis jeg bare selv er med ind over og sørger for at al meta tags, titler, google analytics, tekst osv er iorden så kan det vel ikke være det store problem?

Jeg har mulighed for at hjælpe dig uden ekstra omkostninger, seovenlighed,brugervenlighed + meget mere.

Da jeg er under uddanelse - kan jeg levere det billigt - jeg har en del erfaringer med Skandiaweb også.

Send mig en mail på mecci@live.dk eller en PB hvis det har interesse.

Med venlig Hilsen

Arlo

Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 698
Skrevet kl. 16:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

HOLD DIG VÆK !! HOLD DIG VÆK!!!! 

Både fra Skandiweb og Danaweb!"!!!! 

En bunke svindler !! 

find heller nogen inde på amino..

Jeg ligge med retsager med begge firmaer ! så ved hvad jeg taler om*! 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg vil sige læs hvad der står på siden, se hvordan deres egen side er opbygget og tage dit valg efter dette,

Deres egen salgshjemmeside, er ikke SEO venlig og du får hverken mange undersider, med i deres produkt pakker mv.

Husk gør ikke den fejl som mange gør sætter sig ikke ind i tingene før man køber et produkt, dette har jeg gjort i startprocessen og man kan kun give sig selv skylden, da jeg ikke havde viden, så en god  grundting før man køber et produkt må være man ved hvad man køber.

Med alt man køber i denne verden kræver en vis grundviden normalt eller gør man nogle forkerte valg nogle gange i dette liv

At de ringer synes jeg dog ikke er smart, da de rammer mange dem der ikke ved noget om CMS og hjemmesider, en smart sælger kan jo sælge næsten alt

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 18:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse,

Jeg har ikke personlige erfaringer med dem, men vi har haft et par håndfulde kunder der er skiftet til dem igennem tiden. Vi har fået alle tilbage inden det første år er gået. Derudover har jeg også hørt om en del der har skiftet rundt, men hvor vi ikke har haft kundens webhotel før eller efter deres flirt :-)

Mit generelle indtryk er at de er gode og hurtige til at levere de første 80% af det der er blevet lovet, men de sidste 20% halter det lidt med. Det er ofte specieltilpasninger og shopintegrationer jeg har hørt om problemer med. Vi har en enkelt kunde der bruger dem som webhoster og han er godt tilfreds, han har en helt simpel side der passer ind i deres standardskabeloner.

Personligt synes jeg deres prisstruktur er svær at gennemskue for almindelige brugere, det ser meget billigt ud som udgangspunkt, især gratis opsætning lyder godt - men set over en tre årig periode er de sjældendt de billigste. En enkelt af mine kunder blev sågar afkrævet ekstra hostinggebyr pr. sprog siden skulle være på - dvs. 899,- for dansk, 899,- for tysk, 899,- for engelsk osv., så kan det hurtigt løbe op ;-) Jeg har meget sævrt ved at se hvad der skal retfærdiggøre den prisstruktur, andet end for at udnytte at kunden er "fanget ind".

Håber det hjælper dig i dine overvejelser
/Brian

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)