Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Regler vedr. moms ved salg af billetter til skolefest.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

drenge, hvis svaret var så nemt så havde jeg jo ikke skrevet her inde :)

 

billetudbyderen er en gratis service der lever af reklamer på billetterne og ønsker ikke at stikke næsen frem af hensyn til de andre skoler der bruger ham og vores bogholder har ikke kendskab nok til momsloven :)

Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 535
Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Visse foreninger er fritaget fra moms. Men det kan godt være at billetter til fest ikke kan gå ind under "velgørende" formål.

Den sag jeg henviser til omhandler en momssag indenfor samme genrer. Men Lars har måske ret i at den ikke er super relevant lige her.

JEG ville, såfremt det er så stort et problem for jer, oprette et firma, og lave festerne igennem det. bum slut.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Sindberg:
JEG ville, såfremt det er så stort et problem for jer, oprette et firma, og lave festerne igennem det. bum slut.

Jeg ville nok nærmere spørge hos Skat først. Det kunne jo være, at svaret var enkelt.

mvh Hans

Fra Dongguan
Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 316
Fra  South China Trading Ltd. Skrevet kl. 07:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg syntes bestemt i skal holde jer til cigarkasse metoden.  Det er da utroligt at det skal være et så stort problem at nogle unge mennesker vil holde en fest hvor billet pengene går til øl og vand.  

South China Trading Ltd.  Tilbyder vores årelange erfaring til seriøse Aminoer der overvejer Produktion i Kina.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)