Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HVem har Bookingsystemer til restauranter?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej herinde.

Er der nogen der arbejder professionelt med bookingsystemer til restauranter? Eller nogen der ved hvilke systemer der er toppen af poppen i den branche?

Mvh

Morten Andersen

Fra Stenløse
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 449
Fra  VATO - Programmering & Design Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten.

Jeg og 2 andre Aminoer har netop startet et firma hvor du kan oprette din restaurant på vores site og derefter kan folk bestille bord via. vores side til din restaurant.

Det koster kun noget så længe der kommer bestillinger, typisk mellem 10-15 kroner pr. bestilling. Dvs. no cure, no pay :)

Skriv gerne over PM hvis du vil høre mere omkring dette.

Fra Give
Tilmeldt 4. Nov 07
Indlæg ialt: 912
Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten,

Jeg vil anbefale at du tager fat i Anders Christensen fra acenet.dk.

Du finder også hans amino-profil her.

Mvh

Lars Hyldegård

 

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon.

Jeg er ikke interesseret i et bookingsystem til mig/os, men til en kunde.

En restaurant jeg skal lave et interaktiv rundtur til vil gerne have integreret et online bookingsystem direkte i rundturen, så jeg har brug for et bookingsystem der "snakker sammen" med mine panoramabilleder......

@ Lars

Tak for anbefalingen. Jeg kender godt firmaet af positiv omtale her på Amino. Det er dog lidt at skyde over mål at få udviklet et bookingsystem fra bunden. Mest af alt fordi jeg ikke vil være i stand til at opsætte kriterier for sådan et.....

Du husker måske det eksempel jeg viste dig for noget tid siden? Det har jeg vist til en ny kunde, og de er helt hooked på at få et lignende system. Derfor skal jeg nu finde et bookingsystem på dansk som kan integreres med mine rundture.

Hilsen Morten

Fra Stenløse
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 449
Fra  VATO - Programmering & Design Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten.

Når okay, helt iorden. Men skriv gerne over PM for mere information omkring projektet, programmerer nemlig selv,  så kan være jeg kan ordne opgaven for dig / din kunde :)

Tilmeldt 11. Nov 08
Indlæg ialt: 270
Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er flere gange faldet over denne booking platform når jeg har bestilt bord på restauranter i kbh.

/Arco

Fra København Ø
Tilmeldt 6. Dec 09
Indlæg ialt: 33
Fra  Reklamebureau Convert TilDanmark.dk Skrevet kl. 07:12
Hvor mange stjerner giver du? :

WideEyes.dk & AAimport.dk:

Hej herinde.

Er der nogen der arbejder professionelt med bookingsystemer til restauranter? Eller nogen der ved hvilke systemer der er toppen af poppen i den branche?

Mvh

Morten Andersen

Hej Morten,

Kan klart anbefale dinnerbooking. Vi er en del restauranter hos os, som er meget glade systemet. Og hvis du tager fat i toppen af poppen af restauranter i København anvender de også systemet.

Tilmeldt 11. Nov 11
Indlæg ialt: 117
Fra  Time Book ApS Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten.

Jeg er interesseret i at hører mere om dine panoramabilleder.

Hvad kan det bruges til? Frisørsalon Massør osv.

Plus hvad kræver det at mit bookingsystem, for at det kan arbejde samme dit system.

Hilsen Rasmus

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 09:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus

Jeg har prøvet at finde et telefonnummer til dig på din hjemmeside, men du gemmer det godt, så kan du ikke lige sminde en pm med det eller ring til mig på 30202047?

Hvad det kræver for dit system at snakke sammen med mit, afhænger lidt af hvordan vi skal gøre det. Skal det integreres direkte i billederne, eller skal der blot være en link, der linker til den enkelte salons bookingside?

Hilsen Morten

Fra Horsens
Tilmeldt 29. Aug 12
Indlæg ialt: 11
Fra  BookEtBord Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Morten

En yderst professionel løsning finder du her hos BookEtBord 

Mvh.

Ulrich

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)