Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger programmør til hjemmeside (kursusportal)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Nov 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger en programmør til at lave en hjemmeside for mig. Der er tale om en kursusportal indenfor en niche af kurser, og rent funktionsmæssigt forestiller jeg mig noget i stil med http://www.finduddannelse.dk/ (dog ikke helt så omfangsrig – skal f.eks. ikke have tilknyttet forum). Rent visuelt forestiller jeg mig måske mere noget i stil med http://www.jobindex.dk/.

Det er vigtigt at portalen kommer til at fremstå designmæssigt tiltalende. Derfor er det vigtigt at du/I har kompetencer på dette område, eller samarbejder med nogle der har. Der skal muligvis også udarbejdes logo mm.

Desuden er det utroligt vigtigt at hjemmesiden bliver opbygget således, at den er søgemaskinevenlig!!! Det er derfor et krav at du som programmør er kyndig i SEO, og vant til at tænke dette med i programmeringen.

Mener du at du kan hjælpe med ovenstående, til et fornuftigt budget, så send en privat besked med tilbud samt referencer på tidligere opgaver.

Med venlig hilsen
Mads

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Tilmeldt 23. Nov 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 19:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim,

Jeg har sendt dig en PM med kravspecifikation.

Med venlig hilsen

Mads

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Takker, jeg ser på det og vender tilbage ;)

Jeg kunne dog godt li at vide hvad din tidshorisont er... altså hvornår forventer du at det er færdigt?

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 23. Nov 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim: Har ikke nogen defineret tidshorisont.. Men vil da meget gerne høre hvor længe du regner med at skulle bruge på det, og så kan vi tage den derfra Smile

 

Ronnikc: Har sendt dig en mail.

 

Mads

 

 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)