Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skjule underkategorier til sider i Wordpress

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Copenhagen
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 298
Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminos Smile

Måske en kvik gut kan hjælpe her. 

Jeg søger en måde hvorpå jeg kan lave overordnede sider i wordpress og så underordnede sider. Det kan jeg såmænd godt finde ud af, problemet er at lave underordnede sider, der først vises når man trykker på den overordnede side. 

Lige som i en webshop når man klikker på en kategori, så kommer der underkategorier frem (men først når man har trykket på den overordnede kategori).

Kan du hjælpe? Det ville jeg virkelig sætte pris på!

Noget kodning eller findes der et plugin?

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :

jauvert:
Måske en kvik gut kan hjælpe her. 

 

Eller gutinder Wink

 

Nå... Men hvad er det helt præcist du spørger om?

 

Vil du lave nogle sider/posts, der kun vises inde på de relevante hovedsider?

Eller vil du lave en drop down menu på forsiden?

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra Copenhagen
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 298
Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Gutinder er selvfølgelig også velkomne Wink

 

Okay, lad mig tage et eksempel. Eksemplet er fra egen side. http://www.runforest.dk - ude i venstre side er der 4 kategorier. Når du klikker på en kategori, kommer der "subkategorier" frem. Altså underordnede kategorier. Disse underkategorier vises ikke når du bare er på forsiden, men først når du klikker dig ind på en overordnet kategori. 

Samme princip ønsker jeg i wordpress i "sider". Siderne vises øverst på siden som på de fleste blogs. Altså "About" "forside" som hovedkategorier. Eksemplet kunne være, at hvis man trykkede på "About", så kom der 4 underkategorier frem lige nedenunder hovedkategorien. Det kunne være "Kontakt" "Om X" "Hvorfor os?" osv. Men de vises altså først når man klikker på "About"

Det blev måske lidt kringlet? Big Smile

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hæ hæ.... Ja der er alt for få gutinder herinde - særligt blandt internet-nørderne :D

 

Og nej, det blev ikke for kringlet.... Det er en drop down menu du vil have - det er intet problem at lave :)

 

Jeg prøver lige at undersøge hvad der er nemmest i forhold til WP og vender tilbage, hvis ikke der er en anden der har løst problemet inden :)

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra Copenhagen
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 298
Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hold da op en service!!!

Præcis det jeg søger.. Det skal ikke være ind i adminmodulet men ude på selve bloggen! Smile

Fra Copenhagen
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 298
Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror det er et fint plugin du har fundet der.... Så hold du dig bare til det :)

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du ikke vil bruge dropdown menuer, så er der også mulighed for at lave en undermenu til hver side, som så bliver vist i siden, i en widget.

Der skal du så bruge en plugin der hedder Display Widgets til at styre at dine undermenuer bliver vist på de rigtige sider.

Det lyder mere indviklet end det reelt er.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)