Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er 200 ord egentlig nok?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 00:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jeg har søgt lidt efter det på Amino, men kan ikke rigtigt finde noget om det.

Normalt når jeg skriver artikler til mine sider så ligger de på omkring 300-500 ord, alt efter hvor meget jeg finder ud af om emnet!

Jeg har dog lagt mærke til på mange artikeldatabaser (som mange webmastere jo vel og mærke bruger til at få backlinks mm. til deres sider.).. Anyway - Disse sider har for det meste en mindste-begrænsning, og denne begrænsning ligger MEGET ofte på 200 ord, og de fleste webmastere skriver derved ikke mere end de 200 ord! men jeg tænker...

Hvis man har et linkkatalog med eksempelvis google adsense på, og stort set ALLE ens artikler ligger på omkring 200 ord - stadig god kvalitet og god information.. Er 200 ord så nok? Altså lad os antage at der er 3 annoncer på siden med 200 ord - som der også ofte er.. Er det så nok til at Google acceptere det?

For en artikel på 500 ord, kan jeg sagtens lave til 3 artikler med 200 ord i hver, hvilket jo vil give NOGET mere mening.. Eller er det bare mig?

Nogle meninger om den her?

På forhånd tak,
Wi...

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 00:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ikke helt med, hvad er det du vil have Google til at acceptere :-)? Eller er det mere noget i retning af: Antallet af ord, skulle øge linkets værdi, som du fisker efter?

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 01:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Schneidereit:

Jeg er ikke helt med, hvad er det du vil have Google til at acceptere :-)? Eller er det mere noget i retning af: Antallet af ord, skulle øge linkets værdi, som du fisker efter?

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Nej..

Jeg mener: Man kan jo ikke bare smide Adsense på "ikke værdifulde" sider.. Så mit spørgsmål er vel: er 200 ord nok til at kunne lave en ordentlig kvalitets-artikel uden at blive straffet? Jeg synes bare ikke 200 ord er SÅ meget tekst igen, og hvis man skal have 3 google ads til at være derpå uden at det skal se ud som "spam", så er det sgu svært. IMO.. Tror jeg :)

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 01:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Det må være indholdet som afgør det, hvordan artiklen fremstår. Mange artikler på EB.dk fylder jo ikke mere end 200 ord, men sammen med resten af alle deres bokse, reklamer, side 9 piger, joan ørting-crap, så ser det jo vældigt ud :-).

Jeg tør ikke give noget præcist svar. Jeg ville under alle omstændigheder holder mig til maksimalt to Adsense bokse, uanset hvor artiklen er.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)