Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal din webshop sælge på det tyske marked?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du går med drømmen om, at sælge varer på det tyske marked via din webshop, eller allerede er igang, så læs lige dette blogindlæg, så du undgår de mest basale fejl!

Tyskland afviger meget fra Danmark, når det gælder nethandel, og rigtig mange herinde spørger over PB, hvordan og hvorledes de skal gribe det hele an. Og forskellene overrasker åbenbart stortset alle!
Du SKAL ISÆR LÆSE PUNKT 3 angående betalingsformer! 9 ud af 10 danske webshops kan ik sælge i Tyskland, da de ikke har nogen brugbare betalingsløsninger!!!

Link til blogindlægget her

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Aarhus
Tilmeldt 18. Feb 17
Indlæg ialt: 43
Fra  Baser ApS Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle, 

bare lige en updatering på web markedet i tyskland. Tyskerne er kommet efter det med betalingsløsningerne og bruger alt lige fra paypal til kredit kort. Det vigtigste for en tysk forbruger er at shoppen er mærket med "trusted E-shops"  http://www.trustedshops.com/ og at det er et .de domæne

I min virksomhed plinthit hvor vi sælger en ny og meget anderledes parasolfod og vi har valgt at købe et nyt domæne på .de og gennemsyre hele webshoppen så den passer til de tyske forbrugere ellers som Fashion-Seller får du ikke held med det tyske marked. 

Skulle du have nogle spg. til salg på det tyske marked er du velkommen til at linke op og skrive til mig på: https://www.linkedin.com/in/christiantoftjakobsen 

Salgs direktør i Baser, hvor vi har lavet verdens bedste parasolfod. Min erfaring: B2B og retail salg i DK, DE, NL.

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Du har vel ikke link til hvordan det forholder sig i fransktalende lande?

God arbejdslyst!!



René

Fashion-Seller:

Hvis du går med drømmen om, at sælge varer på det tyske marked via din webshop, eller allerede er igang, så læs lige dette blogindlæg, så du undgår de mest basale fejl!

Tyskland afviger meget fra Danmark, når det gælder nethandel, og rigtig mange herinde spørger over PB, hvordan og hvorledes de skal gribe det hele an. Og forskellene overrasker åbenbart stortset alle!
Du SKAL ISÆR LÆSE PUNKT 3 angående betalingsformer! 9 ud af 10 danske webshops kan ik sælge i Tyskland, da de ikke har nogen brugbare betalingsløsninger!!!

Link til blogindlægget her

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)