Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Joomla - hvad betyder følgende...???

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Jun 07
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Når jeg prøver at oprette en tabel inde på min side, står der følgende besked på siden:

Notice: Undefined property: stdClass::$id in /hsphere/local/home/janush/telefon1kr.dk/administrator/components/com_customtables/views/table/view.html.php on line 14

Notice: Undefined property: stdClass::$id in /hsphere/local/home/janush/telefon1kr.dk/administrator/components/com_customtables/views/table/tmpl/default.php on line 11

 
Hvad betyder dette og hvordan retter jeg det?

/Janus

Fra København
Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 661
Fra  Signifly ApS Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :

at dit komponent "customtables" kalder en property "id" som ikke er defineret. Det kan der være flere grunde til, f.eks. at en query er gået galt, og der ikke var taget højde for det, eller at den simpelthen mangler i koden. Det kan også være en include der ikke fungerer. Under alle omstændigheder skal du i koden for komponenten og finde ud af det. En mulig løsning er også at afinstallere komponentet og installere det igen (evt. nyeste version..). Tag evt. en back-up af din database inden, så du kan gendanne diverse indstillinger efter du har re-installeret komponenten.

Håber det hjalp.

/Michael

Boldrer mig med de kreative wunderkids i Signifly - et Digitalt Bureau i København. Altid en god Amino-pris.

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Da komponenten hedder com_customtables så vil jeg antage at det er en komponent hvor du selv laver nogle custom tabeller i databasen.

Den klager så over at din ID tabel ikke ser ud til at eksistere så måske du skal prøve og slette nogle af tabellerne og lave dem igen (under antagelse at det er noget nyt du arbejder med).

Tilmeldt 20. Jun 07
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Puha, jeg er ikke så teknisk anlagt:-)

Problemet er, at jeg slet ikke kan oprette (gemme tabellerne), så jeg kan ikke slette dem jeg har lavet!

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan være en løsning er at afinstallere komponenten og installere den igen hvis den fjerner sine egne tabeller ved afinstallering.

Vel at mærke hvis du ikke har nogle data du skal gemme.

Ellers bliver det nok lidt langhåret og forklarer og så må du nok hellere søge assitance :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)