Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis SEO Værktøj til at teste en website for fejl - mangler testere

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Malmø, Sverige
Tilmeldt 13. Jan 10
Indlæg ialt: 60
Fra  SecPoint ApS Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Aminoer,

Jeg har lavet en gratis SEO scanner der scanner en website for en masse web fejl.

Jeg mangler nogle der vil hjælpe med at teste det.

Den scanner for følgende.

Derefter sender den en mail.

 

  • Different types of hidden text (HTML and CSS tricks)
  • Ambiguous META tags preventing pages from being scanned
  • Hiding links in text and images
  • Offscreen placed elements
  • NOSCRIPT tricks (hidden SEO spam)
  • IMG tags keywords spamming (alt and title attributes)
  • TITLE tag spamming
  • Short A tags (like hidden links from period)
  • Hyperlinks spamming and tricks like phishing
  • META keywords and descriptions spam
  • Header tags overuse
  • Inpage keywords spam
  • Different type of unwanted redirects
  • Search engine cloaking
  • Popups
  • Incorrect HTTP 302 redirect
  • 404 page tricks

 

I kan teste på http://www.secpoint.com/free-blackhat-seo-scan.php

mvh

Victor

Få et gratis Online Sårbarheds Scan - Scanner for XSS, Cross Site Scripting, SQL Injection, Wordpress, Joomla.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har tilmeldt mig tjeneste for en ½ time med har ingen e-mail fået endnu min side er    www.stripdanmark.dk

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har også lige tilmeldt mig, vender tilbage når den svarer ;) 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Malmø, Sverige
Tilmeldt 13. Jan 10
Indlæg ialt: 60
Fra  SecPoint ApS Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Tak for i gider teste.

Tjekker lige op på det.

 

Få et gratis Online Sårbarheds Scan - Scanner for XSS, Cross Site Scripting, SQL Injection, Wordpress, Joomla.

Fra Malmø, Sverige
Tilmeldt 13. Jan 10
Indlæg ialt: 60
Fra  SecPoint ApS Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa fik du mailen?

Få et gratis Online Sårbarheds Scan - Scanner for XSS, Cross Site Scripting, SQL Injection, Wordpress, Joomla.

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Lille fint værktøj

Dog er der nogle ting som du måske bør tweake.

Når du tjekker display:none vil det nok være en god ide at tjekke om der reelt set er noget indhold i det man skjuler.

Jeg får sådan en på nogle sider: Suspicious: probably links do not correspond in A tag: robots.tx, aner ikke hvad det betyder da det ikke er noget jeg kan se i koden på siden. det eneste link jeg har hvor der står noget med robots.txt er dette: Styring af Robots.txt og det link er der ingen fejl med... hvad er årsagen til at den er suspicious? Er grunden at der står fx et filnavn, webadresse i ankerteksten, men den linker til noget andet, det er sådan jeg forstår det i hvertfald.

For at gøre det lidt mere brugervenligt, kunne du måske gøre lidt mere ud af rapporten, så man ikke bare modtager en liste med fejl. Måske kunne du endda fortælle hvilken linje i koden fejlen er fundet da det vil gøre tingene en del nemmere selv for ikke så erfarende. Nu er det ikke et problem for mig, men tænker bare at dem som typisk vil bruge dit værktøj ikke er så erfarende som jeg er.

Jeg får denne på en af mine sider: Retrieved this link two times with different content each time! (second time impersonated as GoogleBot) [Maybe due to dynamic ads].

Denne kunne du måske også tweake lidt så den så på hvor meget indhold der reelt skifter, for i det her tilfælde er det indhold der skifter nogle få links i footeren, og det gør det på alle sider. det har intet med GoogleBot eller en normal bruger at gøre. Sådan gør det for alle :)

Jeg er lidt i tvivl om hvem denne rapport henvender sig til, det ser nemlig lidt ud som om at den er til folk der ved noget om det, når man kigger på rapporten. Men jeg tror dog ikke at folk som jeg vil bruge det værktøj i sin hverdag. så måske du også skulle skrive hvad man kan gøre for at afhjælpe det mulige problem. så du rammer dem som ikke har så meget erfaring med det.

Det var lige lidt hurtig feedback ;)

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Victor Christiansenn:

Hejsa fik du mailen?

Hej fik en nu , e-mail opdatering gik meget lang tid   

forstår ikke så mange fejl har jo første pladsen på alt næsten i min erotisk branche men det kan nok forbedres jeg får en SEO mand - kvinde til at kigge på det

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:
Hej fik en nu , e-mail opdatering gik meget lang tid
Jeg fik emailen rundt regnet 10 sekunder efter tilmelding

Mikael christiansen:
forstår ikke så mange fejl har jo første pladsen på alt næsten i min erotisk branche men det kan nok forbedres jeg får en SEO mand - kvinde til at kigge på det

Det er jo ikke sikkert er der er reelle fejl, det er derfor den skal testes. Men samtidig skal du også huske at rapporten som jeg har forstået det finder mulige fejl, den finder ikke reelle fejl, medmindre der selvfølgelig er reelle fejl og den tester korrekt i forhold til forskellige ting.

Som jeg skrev i ovenstående indlæg, er der nogle få ting ud fra de fejl jeg havde som kunne tweakes og gøres bedre.

Det er sådan jeg forstår det i hvert fald

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Siger key spam ved ordet stripper 47 gange på denne side , med der står over 1500 ord på siden http://www.stripdanmark.dk/betingelser jeg mener da man regner ud efter % og jeg se der ikke er meget mere end 3 % på siden

Siger nogle enkelte gange mangler meta dette er også korrekt

H2 ved kategorier hvor flere undersider samles kan ikke rettes , da det ligger i wordpress og sådan er siden opstillet er dog kun ved de kategorier , hvor flere undersider ligger med flere emme

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Malmø, Sverige
Tilmeldt 13. Jan 10
Indlæg ialt: 60
Fra  SecPoint ApS Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Så er version 1.1 klar

- Bedre Cloaking tests for at reducere falske positiver.

- Bedre Phishing links check for at reducere falske positiver.

- Overall forbedringer

Få et gratis Online Sårbarheds Scan - Scanner for XSS, Cross Site Scripting, SQL Injection, Wordpress, Joomla.

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)