Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Analytics registrerer ikke længer adwords,

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 3. Sep 07
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Under Min konto har jeg slået automatisk kodning til, og det virkede på min første adwordskampagne. Kort tdi efter oprettede jeg endnu en adwordskampagne, men denne gang kan jeg ikke se trafikken der kommer fra adwords særsklit. Det hele kommer bare fra Google. Er der nogen som har oplevet noget tilsvarende og kender en løsning på problemet?

Mediebureau Medieguruerne - branding, medieplanlægning og grafisk design samt webudvikling

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 639
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas,

Er det på samme konto, at du har oprettet den nye AdWords kampagne? 

Hvis ja, har du så ventet 24 timer på at dataene kommer ind? 

Husk, at du kun kan sammenkoble én AdWords konto og én Analytics konto. 

Mvh.
Andreas...  

Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!

Tilmeldt 3. Sep 07
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andreas

Tak for dit svar.

Ja, og har bare oprettet en ny kampagne. Den tidligere kampagne som jeg afsluttede for 2 uger siden var der ingen problemer med. Jeg har genereret ca. 350 via adwords, men kan kun aflæse 3 klik i analytics. Har tjekket om siden jeg linker adwords til er den samme som jeg måler på. Derfor undrer det mig meget.

\Thomas

 

 

Mediebureau Medieguruerne - branding, medieplanlægning og grafisk design samt webudvikling

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 639
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen,

Den typiske fejl er, at den pågældende landingsside ikke har Google Analytics koden installeret eller, at den ikke læses ordentligt. 

Du har ikke knyttet en anden AdWords konto sammen med din Analytics konto eller omvendt i de sidste to uger?

Mhv.
Andreas.

Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!

Tilmeldt 3. Sep 07
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andreas

Tak for svar.

Nej, men kan koden være installeret forkert på siden, når den registrerer korrekt trafik fra eksterne medier som Berlingske Tidende og Børsen? Er det kun koden til adwords som læses forkert?

\Thomas

 

 

Mediebureau Medieguruerne - branding, medieplanlægning og grafisk design samt webudvikling

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 639
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen,

Den kan sagtens være installeret forkert på den enkelte underside. 

Hvad er URL'en du sender din trafik til? 

Mvh.
Andreas.  

Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!

Fra Brøndbt Strand
Tilmeldt 4. Jun 08
Indlæg ialt: 414
Fra  Kipimo Webjuice.dk Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey

Der kan være flere årsager til problemet. Det kan skyldes at der laves noget redirect hvor AdWords parametrene ikke kommer korrekt med videre. Det kan også skyldes at der rodes med den cookie der registrere trafikkilden (utmz).

Eller det kan være at du har fået klikket AdWords registreringen fra inde i opsætningen.

 

Partner i digitalbureauet Ambition, samt ejer af webshoppen https://froesnapperen.dk/ 

Tilmeldt 3. Sep 07
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jakob

Mange tak for dit svar.

Adwords registreringen er slået til for alle kampagner. Vi har også en lille dialog på din blog vedr. forkerte statistikker for "indhold" og "trafikkilder". Kan de 2 problemer være relaterede?

Mvh.

Thomas

 

 

 

Mediebureau Medieguruerne - branding, medieplanlægning og grafisk design samt webudvikling

Fra Brøndbt Strand
Tilmeldt 4. Jun 08
Indlæg ialt: 414
Fra  Kipimo Webjuice.dk Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Thomas

Ja for den, det er en ækel sag :) Tingene skal helst passe sammen og i det tilfælde kan jeg ikke komme med en fornuftig forklaring. jeg kan provokere samme spøjse data frem for mine egne data. Det er noget i retning af en bug i analytics (jeps, jeg skrev Bug i Analytics, host host - de findes).

Jeg kan nok ikke komme med flere forslag til AdWords problemet uden at se data, og kende landingpage. Men sig til hvis du vil have hjælp et skridt dybere..

 

Partner i digitalbureauet Ambition, samt ejer af webshoppen https://froesnapperen.dk/ 

Tilmeldt 3. Sep 07
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Jakob

Det kan sagtens være. Kunne den simple løsning være, at jeg geninstallerede tracking-koden igen? Ved godt at jeg mister en del data, men hvis de alligevel ikke er valide, hvad kan jeg så bruge dem til?

De bedste hilsner

Thomas

 

 

Mediebureau Medieguruerne - branding, medieplanlægning og grafisk design samt webudvikling

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)