Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kørselsgodtgørelse til selvstændige

Side 4 ud af 4 (33 indlæg)
Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Mikkelsen, Nr1:

Hej Martin.

du kan se vores automatiske kørebøger (Autolog) til selvstændige på vores shop: www.Nr1-shop.dk

Systemet er solgt til skats medarbejdere, så mon ikke skat godkender kørselsregnskaber med dokumentation fra autolog?

De bedste hilsener

Anders Mikkelsen

Nr1

Nu er det jo ikke jeres kørebøger men Autologs produkt og Skat har allerede taget stilling og udtalt at man ikke vil forhåndsgodkende et sådant systemt permanent. Når det så er sagt så er det et godt system (de har faktisk citeret mig i deres markedsføring).  Noget andet er at jeg ikke forstår hvorfor man opretter et selskab med det ene formål at udbetale løn. Hvilken bl du anvender i relation til at kunne oppebære skattefri godtgørelse. Afgørende er alene at det er din egen personlige biler.

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

 

Fra Herning
Tilmeldt 8. Dec 09
Indlæg ialt: 585
Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Skattekonsulenter.

Det er en ret gammel tråd du tager op. men OK jeg er fuldt ud ening med dig i at skat naturligvis ikke forhånds godkender noget system til registrering af kørsel. det ændrer dog ikke på det fakta at skat har købt systemet til deres medarbejdere. mon ikke det er fordi de finder at det fungerer og lettere hverdagen for deres medarbejdere?

Jeg forstår ikke rigtig hvor du vil hen med det postulat at jeg skulle have oprettet et selskab med det ene formål at udbetale løn?

Den må du lige forklare mig lidt nærmere, og hvor du har de oplysninger fra?Skype-Wondering

Jeg ser meget gerne dokumentation for din påstand om at jeg skulle have oprettet et selskab alene for at kunne udbetale løn fra dette. I øvrigt vil det jo hurtigt høre op såfremt der ingen indtægter er, ellers skal man da have en voldsom pengetank at dræne.Smile

 

De bedste hilsener

Anders Mikkelsen

Nr1

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders. Jo systemet fungerer absolut lettere og er mere smidigt og troværdigt en end manuel ført kørebog.

Den kan jeg godt forstå at du misforstår da det jo ser ud til at det er henvendt til dig. Det er Mikkel der skriver at han har oprettet et selskab specielt til at udbetale løn, hvad jeg spørger ind til netop af samme årsag som det du skriver om de manglende indtægter.

 

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

 

Side 4 ud af 4 (33 indlæg)