Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Slut med auktioner på Amino

Side 2 ud af 4 (37 indlæg)
Tilmeldt 18. Mar 10
Indlæg ialt: 455
Fra  Cicoor Host & Saas ApS Skrevet kl. 17:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Enig.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

For lige at slå det fast.
Jeg er ser ultra gerne at alle for solgt alle deres varer og alle er velkommen til at sætte til salg i "Jeg har et godt tilbud til dig" og hvordan det gøres er vi ligeglade med, så længer debatten ikke bliver oversvømmet med bud.

Hvis i vil afholde en auktion via PB, så fint med mig. Men kom ikke og hyl hvis i bliver snydt etc. vi blander os ikke.

Mht. sidevisninger, så er det langt vigtigere for os at tiltrække dygtige iværksættere og beholde dem, end at få vist nogle flere sider. Jeg er sikker på at mange bliver skræmt væk fra Amino, når der er for mange ligegyldige ting i debatten og auktioner er en af dem.

Dbh Martin

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Martin Thorborg:
Mht. sidevisninger, så er det langt vigtigere for os at tiltrække dygtige iværksættere og beholde dem, end at få vist nogle flere sider. Jeg er sikker på at mange bliver skræmt væk fra Amino, når der er for mange ligegyldige ting i debatten og auktioner er en af dem.

Sådan Yes

/allan

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 19:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

DesignYOU:

Martin Thorborg:
Mht. sidevisninger, så er det langt vigtigere for os at tiltrække dygtige iværksættere og beholde dem, end at få vist nogle flere sider. Jeg er sikker på at mange bliver skræmt væk fra Amino, når der er for mange ligegyldige ting i debatten og auktioner er en af dem.

Sådan Yes

/allan

Sådan Yes Sådan Yes

Søren

Fra Århus
Tilmeldt 13. Oct 08
Indlæg ialt: 167
Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Kunne man  ikke tilføje en boks man kan krydse af, der gør at auktioner (og andet godt) ikke bliver vist i aktive indlæg, men kun i de respektive kategorier?

 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :

F.H. Andersen:

Kunne man  ikke tilføje en boks man kan krydse af, der gør at auktioner (og andet godt) ikke bliver vist i aktive indlæg, men kun i de respektive kategorier?



Det kunne man sikkert, men lige nu er det løsningen.

Dbh Martin

Fra København
Tilmeldt 11. Sep 09
Indlæg ialt: 284
Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Damn, jeg synes det er ærgerligt! Amino var et fantastisk sted at handle, især fordi man næsten altid kan stole på folk herinde. Aminoer er nemlig ærlige og ofte for stolte af deres navn til at snyde andre.

 

Helt ærligt synes jeg faktisk i skyder jer selv en lille bitte smule i foden, da amino vel var et af de steder der handlet flest hjemmesider og domæner i hele Danmark! Hvorfor ikke køre videre med dette og udnytte det endnu mere? I kunne sådan set bare fjerne handelsindlæg fra forsiden? 

 

Dette skal ikke forstås som sur galde, jeg synes som sagt bare det er kanon ærgerligt. 

 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Mathias Bak:

Damn, jeg synes det er ærgerligt! Amino var et fantastisk sted at handle, især fordi man næsten altid kan stole på folk herinde. Aminoer er nemlig ærlige og ofte for stolte af deres navn til at snyde andre.

Helt ærligt synes jeg faktisk i skyder jer selv en lille bitte smule i foden, da amino vel var et af de steder der handlet flest hjemmesider og domæner i hele Danmark! Hvorfor ikke køre videre med dette og udnytte det endnu mere? I kunne sådan set bare fjerne handelsindlæg fra forsiden? 

Dette skal ikke forstås som sur galde, jeg synes som sagt bare det er kanon ærgerligt. 



Hvis ikke det bliver vist i oversigten, så forsvinder hele grunden til at folk bruger Amino som auktionssite.
Vi lavede faktisk en auktion sidste år, men opbakningen var lig nul.
Så fjerner vi dem fra oversigten, så forsvinder de alligevel, eller folk kører dem i andre kategorier hvor de bliver synlige og så er vi lige vidt.

Dbh Martin

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:

Mathias Bak:

Damn, jeg synes det er ærgerligt! Amino var et fantastisk sted at handle, især fordi man næsten altid kan stole på folk herinde. Aminoer er nemlig ærlige og ofte for stolte af deres navn til at snyde andre.

Helt ærligt synes jeg faktisk i skyder jer selv en lille bitte smule i foden, da amino vel var et af de steder der handlet flest hjemmesider og domæner i hele Danmark! Hvorfor ikke køre videre med dette og udnytte det endnu mere? I kunne sådan set bare fjerne handelsindlæg fra forsiden? 

Dette skal ikke forstås som sur galde, jeg synes som sagt bare det er kanon ærgerligt. 



Hvis ikke det bliver vist i oversigten, så forsvinder hele grunden til at folk bruger Amino som auktionssite.
Vi lavede faktisk en auktion sidste år, men opbakningen var lig nul.

Ja netop fordi det ikke var synligt. Overvej den gamle auktion igen (lidt forbedret) og lav en lille boks i højre side af debatten, hvor man kan se de 3 autioner, hvor der senest har været bud.

Jeg kan godt forstå at I lukker ned for de nuværende, men mest fordi der ikke har været nogle klare auktionsregler og så skal det jo gå galt på et tidspunkt, som forleden hvor et bud efter lukketid alligevel løb med sejren.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak, for det der var sku også mange af dem efterhåndenYes

Side 2 ud af 4 (37 indlæg)