Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hurtigt skift af webhotel

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa aminoer....

Jeg har længe haft min side til at ligge på Surftown, hvor jeg har en wordpress blog liggende, ikke den mest optimale host til dette, men anyway, har lige fået ny opkrævning fra Surftown for mit webhotel det næste år, men har imidleritig tænkt på at skifte til "Magentohotel".......fordi jeg som nogen måske ved, vil starte cms, webshop og blog op i magento istedet for surftown....

Ville gerne have overført mine wordpress indlæg til den nye blog i magento, men surftown skal have betaling for det næste år d. 30/8 2010....

Kan jeg nå at få oprettet det hele på magentohotellet, oprettet en blog og overfører blogdata, som jeg stadig ikek har fundet ud af hvordan jeg bedst gør det, inden den dato?

Håber, der lige sidder én eller 2 der kender til det med at overføre blogindlæg nemmest og uden at det går ud over min seo....

Får en del trafik fra google nemlig.... på min nuværende blog....

Jeg synes det er dumt at betale for et år hos surftown, hvis jeg om nogen måneder vil skifte til magentohotel....

 

Så lidt hurtigt hjælp, ville være dejligt.....  :)

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lone

Jeg forventer at det ligger på dit eget domæne. Selve bloggen med database og filer er hurtigt at flytte. Det kræver blot at downloade filerne og lægge dem op på det nye.

Der kan være nogle ting som database adgang der skal rettes.

Domænet skal så pege over på det nye hotel. Det er noget der er hurtigt ordnet, men selve domænet vil det tage max 24 timer at flytte (det sker semi-automatisk).

Bliver det gjort rigtigt så vil du ikke miste noget trafik og heller ikke mærke at det bliver skiftet.

 

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey

jeg tror ikke at du kan undgå at betale for det næste år hos surftown også. Langt de fleste har 1 måneds opsigelse, hvilket jo ikke er nok i dette tilfælde.

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels:

Hej Lone

Jeg forventer at det ligger på dit eget domæne. Selve bloggen med database og filer er hurtigt at flytte. Det kræver blot at downloade filerne og lægge dem op på det nye.

Der kan være nogle ting som database adgang der skal rettes.

Domænet skal så pege over på det nye hotel. Det er noget der er hurtigt ordnet, men selve domænet vil det tage max 24 timer at flytte (det sker semi-automatisk).

Bliver det gjort rigtigt så vil du ikke miste noget trafik og heller ikke mærke at det bliver skiftet.

 

 

Jepper, det ligger på mit eget domæne: http://soederberg-indretning.dk

Jeg vil ikke have en wordpressblog på det nye hotel, men have et blogmodul i Magentosystemet....

Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :

KTJ-Media.dk:

Hey

jeg tror ikke at du kan undgå at betale for det næste år hos surftown også. Langt de fleste har 1 måneds opsigelse, hvilket jo ikke er nok i dette tilfælde.

MVH Kim

 

Hmmm har haft andre sider hos surftown og da jeg ikke var interesseret i at fortsætte dem, skulle jeg bare ikke foretage mig noget.... efter et stykke tid, blev de nedlagt..... har spurgt surftown om dette og de sagde bare, at jeg ikke skulle foretage mig noget.....

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Lone71:

Jeg vil ikke have en wordpressblog på det nye hotel, men have et blogmodul i Magentosystemet....

Ah.... den kender jeg ikke.... Der er en række ting du skal være opmærksom på som er indgående links og bloggens urls.

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Lone71:

Hmmm har haft andre sider hos surftown og da jeg ikke var interesseret i at fortsætte dem, skulle jeg bare ikke foretage mig noget.... efter et stykke tid, blev de nedlagt..... har spurgt surftown om dette og de sagde bare, at jeg ikke skulle foretage mig noget.....

Ok, bare du er sikker, for de kan jo ikke rigtig vide at du ikke vil have webhotel hos dem uden at du siger det til dem. de har jo et ton af webhoteller med tilknyttede domæner, så det vil være for omfattende for dem at skulle tjekke om du nu også bruger webhotellet.

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Skriver lige til dem, for en sikkerheds skyld......

Men ved ikke, om jeg ikke bare skal betale de 300 kr for et år, så jeg har god tid til at skifte platform/system....

Det tror jrg nu, det andet bliver noget hassaderet noget......

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Lone71:

Men ved ikke, om jeg ikke bare skal betale de 300 kr for et år, så jeg har god tid til at skifte platform/system....

Helt enig! De 300kr er godt givet ud hvis du spørger mig.

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

man kan jo også sige at det ikke er ret mange penge lige at lægge ud. og det lagt sammen med at du får lidt mere tid til at få det som du vil have det. Det er nok at foretrække.

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)