Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

interesseret i visitkort cd´er??

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Alle

 

Jeg har netop fået nogle prøver hjem fra et firma i Hong Kong der producerer cd´er i alle størrelser og former. Jeg er selv interesseret i visitkort cd´er og iflg mine udregninger kan jeg få 1000stk (minimumbestilling) inkl. 4-farve tryk, datareplikation og forsendelse for kr. 7.500. Tænkte at hvis vi var nogle stykker så kunne prisen nok presses lidt og forsendelsen må alt andet lige så også blive billigere.

 

Er der nogen der er interesseret så kontakt mig endelig.

 

Hilsen Morten

Tilmeldt 22. Nov 06
Indlæg ialt: 273
Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Morten...

 

Undskyld min uvidenhed... men hvad i alverden er en visitkort cd?

 

Vh

 

Ania

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er små cd''er der er enten runde eller formede som visitkort. Udover at der er trykt informationer på dem, på samme måde som et visitkort, er der også brændt nogle data på cd''en så folk har mulighed for at læse/opleve yderligere, ved at putte den i computeren. Efter for flere år siden, næsten at have fået splittet mit cdrom-drev af sådan en dims, har jeg dog ikke turde sætte dem i igen... det var hvis noget med, at vægten var fordelt skævt, så den snurrede ikke vandret.
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 09:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Ania

 

Ja Tommy har helt ret. Det er en cd i en anden størrelse end de traditionelle runde. Teoretisk set kan man lave cd´er i stort set alle former. De mest udbredte er de såkaldte visikort cd´er (63x80mm - 51mb) og kreditkort cd´er (61x85mm - firkantet).

 

I praktis skal de fungere som almindelige visitkort med firmanavn, logo, kontaktoplysninger etc. Den specielle gimmick er så at du samtidig kan have yderligere salgsmateriale liggende på cd´en. Det kan være din eksisterende hjemmeside eller materiale udviklet specielt til formålet såsom salgskataloger, referencer, priser, spil oma.

 

Da jeg begyndte at undersøge disse cd´er faldt jeg også over mange der for nogle år tilbage har haft dårlige erfaringer med ødelagte cd-drev etc. Det er selvfølgeligt ikke holdbart at en potentiel kunde skal have sendt sin computer til reperation bare fordi de gerne vil se ens prisliste eller andet.

Da jeg undersøgte det lidt nærmere så kunne jeg faktisk ikke finde nogen der i nyere tid har haft problemer med disse cd´er. Og jeg har snakket både med brugere, forhandlere og producenter. Om det så betyder at producenterne er blevet bedre til at lave dem eller noget helt andet skal jeg lade være uvist.

 

Ikke desto mindre så tror jeg selv på værdien i mediet. De fylder ikke mere end et alm visitkort og der er en nyhedseffekt der bør give en lidt ekstra opmærksomhed.

 

Hilsen Morten

Fra Århus
Tilmeldt 10. Dec 05
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Jeg købte nogle af de 4K lige som visitkort, men de larmede af H til i drevet så det ville jeg ikke byde kunderne, jeg har overvejet de runde, men de passer ikke ind i visitkort gemmesystemerne.

Hilsen IDzone ApS - Improve RFID Rita Westergaard www.rfid-idzone.dk
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)