Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Produkt video

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 50
Fra  Divadore.dk - Gallakjoler & Festkjoler Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg sælger festkjoler, gallakjoler og selskabskjoler og har tænkt over, hvordan jeg kan præsentere kjolerne bedre.

Det jeg overvejer er at videofilme alle kjolemodeller på en gine som drejer rundt, og så filme en runde med et videokamera.

Hvad kræver det af udstyr? Er der nogle der har erfaring med produktvideo og evt. har nogle hints? Jeg skal helst selv have udstyret, da jeg har stor udskiftning i de modeller jeg sælger, så på sigt vil de nok blive for dyrt at outsource opgaven.

Er det nok at købe et godt videokamera, samt nogle lysstandere? Eller er det ikke godt nok?

Mvh. Charlotte, Glamourkjoler.dk

Sælger gallakjoler, festkjoler og selskabskjoler online samt butik i Randers.

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Tanken er ikke dum, men hvis du har muligheden for det, så ville jeg klart overveje om det var økonomisk muligt at få en model / flot pige til at stå i kjolen i stedet for blot en gine.

Det vil give meget mere liv til siden at man kan se et menneske i tøjet i stedet for blot en gine Smile

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Bording, midtjylland
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 564
Fra  Stepfo Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Charlotte

Jeg skal da være hurtig til at foreslå at anvende vores 3d-foto service - det er super godt til kjoler, uanset om det skydes på rigtig model eller gine.

Du må meget gerne ringe til os i morgen, så kan vi jo lige få en snak ang. antal, styling, priser osv., så kan du jo vurdere, om det kan svare sig, at selv bruge tiden :-)

Venlig Hilsen

Allan

Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 50
Fra  Divadore.dk - Gallakjoler & Festkjoler Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders

Du har ret - det er bare mere kompliceret end som så. Kjolerne kræver forskellige kurver/former, så der skal en del modeller til. Men det er noget jeg vil overveje.

Mvh. Charlotte

Sælger gallakjoler, festkjoler og selskabskjoler online samt butik i Randers.

Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 50
Fra  Divadore.dk - Gallakjoler & Festkjoler Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allan

Det ser rigtig, rigtig godt ud.

Desværre tror jeg mere dit produkt henvender sig til større mængder. Jeg har mange modeller men kun få kjoler inden for hver model, så jeg foretrækker at filme det i mit eget showroom, ellers bliver det for besværligt at få sendt frem og tilbage.

Det var noget andet, hvis jeg købte 100 ens kjoler i hver model, så ville dit produkt være perfekt.

Mvh. Charlotte

Sælger gallakjoler, festkjoler og selskabskjoler online samt butik i Randers.

Tilmeldt 21. Oct 08
Indlæg ialt: 278
Fra  Ballistic Skrevet kl. 08:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Charlotte

Jeg kan kun bakke dig op i at bruge video til produktpræsentation, men bare en gine der drejer rundt bliver hurtig kedeligt at se på, så hellere et par fotos fra forskellige sider.

Som de andre også nævner så skal der en model i kjolen hvis det virkelig skal virke.

Vi har lavet noget lignende for House of Kids, hvor vi lavede et trendshow med den nye kollektion samt små produkt fotos der blev til videoer når man kører musen hen over. du kan se en case omkring det, og hører hvilke tanker og erfaringer House of Kids har fået, her: 

http://ballistic.dk/case_houseofkids.html

At lave flot video kræver en masse øvelse, og du bør nok overveje et kursus eller oplæring af en slags hvis du går igang.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)