Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Linksamarbejde, henvisnende links

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Århus C
Tilmeldt 21. Jul 10
Indlæg ialt: 125
Fra  novicell Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Kloge Aminoer,

Jeg vil gerne starte en snak om emnet linksamarbejde og henvisende links?

Til jer der til dagligt arbejde med dette emne: Hvordan griber i dette an?

Hvordan tjekker man antal henvisende links? jeg kender til Yahoo SiteExplorer, men hvad skal jeg skrive for at undersøge hvor antallet af henvisende links

Nogle forslag til gode og gratis steder at oprette links? Når jeg f.eks skrive et website i min signatur her nedenfor. tæller det for et link eksempelvis?

Glæder mig til at høre fra jer.

Rene

www.jef.dk

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :

René Bygballe:
Nogle forslag til gode og gratis steder at oprette links? Når jeg f.eks skrive et website i min signatur her nedenfor. tæller det for et link eksempelvis?


Ja, det gør det.


Og linkkataloger, artikeldatabaser, blogs, pressemeddelser, lav et godt produkt som comon vil linke til. 

.

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 18:12
Hvor mange stjerner giver du? :

René Bygballe:

Nogle forslag til gode og gratis steder at oprette links? Når jeg f.eks skrive et website i min signatur her nedenfor. tæller det for et link eksempelvis?

Hej René,

Jeg skrev på et tidspunkt en "Lynguide til linkbuilding" herinde. Den skulle kunne give dig noget inspiration.

Fra Århus C
Tilmeldt 21. Jul 10
Indlæg ialt: 125
Fra  novicell Skrevet kl. 08:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for god læsning! Rigtig spændende. jeg er egentlig bevidst om alle metoderne, men det er altid godt at få repeteret .

Jeg har et meget konkret spørgsmål, som jeg håber, at du kan svare på:

1: I Yahoo Site Explorer. Hvad skal man skrive for at kontrollere ens egen hjemmesides backlink og/eller sine konkurrenter. Hvis jeg blot skrive en URL adresse vises alle interne links på et site? Ikke sandt? Hvad skal man skrive?

Mvh.

René

www.jef.dk

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 08:24
Hvor mange stjerner giver du? :

René Bygballe:

Jeg har et meget konkret spørgsmål, som jeg håber, at du kan svare på:

1: I Yahoo Site Explorer. Hvad skal man skrive for at kontrollere ens egen hjemmesides backlink og/eller sine konkurrenter. Hvis jeg blot skrive en URL adresse vises alle interne links på et site? Ikke sandt? Hvad skal man skrive?

Du skriver URL'en, klikker derefter på "Inlinks"-knappen og vælger "except from this domain" på drop-down panelet til højre for. Og vupti, så kan du se nogle links fra andre sider.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)