Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger firma der kan overtage drift af to shops.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Nov 07
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har to webshops, den ene får løbende nye varer og har hele tiden lidt småændringer den anden skal der stort set intet laves på.

Jeg er rigtig træt af det firma som har udviklet dem, da de ikke svarer på mails, får lavet de ting jeg beder om osv, så nu vil jeg gerne have tilknyttet et nyt firma, men syntes det er lidt en jungle.

Nogle amino folk der kan anbefale et firma, freelancer etc der kan lave sådan noget?

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Well jeg arbejder som PHP programmør ved Level One A/S der laver klippekort løsninger til firmaer.

Vi er en del af Zitcom koncernen og har blandt andet også FakturaService.dk https://fakturaservice.dk/om.fakturaservice

Men jeg syntes du mangler at oplyse hvilket sprog det er og hvilke sider det er?

Mikkel:

Jeg har to webshops, den ene får løbende nye varer og har hele tiden lidt småændringer den anden skal der stort set intet laves på.

Jeg er rigtig træt af det firma som har udviklet dem, da de ikke svarer på mails, får lavet de ting jeg beder om osv, så nu vil jeg gerne have tilknyttet et nyt firma, men syntes det er lidt en jungle.

Nogle amino folk der kan anbefale et firma, freelancer etc der kan lave sådan noget?

 

Fra Rødovre
Tilmeldt 2. Jun 10
Indlæg ialt: 67
Fra  fru Pedersens Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel

I hvilket cms-system er shoppene lavet?? Har en del erfaring med at implementere og rette i cms-systemer, så ville helt sikkert kunne være dig behjælpelige. Send mig evt. en mail, og lad os finde ud af at det til at spille igen...

Venligst
Kristine Pedersen

Tilmeldt 9. Sep 09
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, skriv lige hvad det er lavet i.

Fra Århus C
Tilmeldt 16. Feb 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 09:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal være velkommen til at kontakte mig omkring det. - Vi har erfaring med de fleste typer af shopsystemer og cms'er.

Kan du ikke lide hvad jeg har at sige, kan du jo altid smække røret på igen. :-)

tlf.: 22 57 51 75
mail: henrik@i-share.dk

Fra 6920 Videbæk
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 904
Fra  EDZO Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel,

Du er velkommen til at kontakte mig på kma@moskjaer.dk eller sende en PM.
Vi har stor erfaring med at drifte løsninger for andre - også systemer udviklet af andre.

EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)