Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Et lille affiliate tip

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 01:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

I forbindelse med Simon M´s seneste blog indlæg, har han fået et spørgsmål om hvor man finder nogle gode konkurrencer. Det vil jeg da gerne komme med et tip til Big Smile

Hvis du er løbet tør for nye konkurrencer til din hjemmeside eller mangler lidt ekstra indhold i nyhedsspalterne, så kan du sagtens selv finde nogle konkurrencer, som ikke i forvejen findes hos de forskellige affiliatenetværk.

Mange webshops har en lille konkurrence kørende, som regel i forbindelse med tilmelding til deres nyhedsbrev. Hvis deeplinks er tilladt på deres affiliateprogram, så kan du deeplinke til selve konkurrencen. Det giver dig selvfølgelig ikke salg i første omgang, men da cookietiden ofte er på 30-45 dage, så er der en chance for at brugeren senere i cookieperioden foretager et køb og du derved modtager afregning for et salg.

Jeg har bl.a. skrevet om en konkurrence hos Telmore, hvor de udloddede et rejsegavekort på 15.000,- kr., men også hos SmartGuy, Hotels.com, UniSport og mange mange flere findes der konkurrencer, hvis man leder lidt efter dem.

 

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Indlæg ialt: 668
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er et ganske godt tip. Jeg har benyttet metoden siden 1998 på min side med konkurrencer :-)
Det skal dog siges, at disse konkurrencer bør bruges som ekstra indhold, eller fyld, eller hvad man nu vil kalde det. Indtjeningen er simpelthen for lav til at annonce en masse direkte for disse konkurrencer.

Jeg kendte ikke til konkurrencerne hos Hotels.com og Telmore, så mange tak for det. Bemærk dog at du bør opdatere din nyhed med Telmore, da rejsekonkurrencen er slut. Nu har de istedet disse 3 konkurrencer:
- Vind en Samsung Galaxy S
- Vind 15 x 2 biografbilletter
- Vind en 40" LED fladskærm

Blandt andre konkurrencer af denne type kan jeg nævne Primo Tours og Dansk Fri Ferie:
- Vind et rejsegavekort på 10.000 kr.
- Vind et rejsegavekort på 2.000,-

Bemærk også at dette tip ikke kun gælder for konkurrencer, men også for alle mulige andre nicher. Man kan deeplinke på de fleste affiliateprogrammer, og det kan godt betale sig, nogle gange, at linke til ting, som ikke direkte giver betaling. Ofte bevæger brugeren sig videre på sitet, og bestiller måske et af de produkter, der faktisk giver betaling.

Fra Randers SØ
Tilmeldt 26. Sep 08
Indlæg ialt: 420
Fra  Proteininfo.dk Tonerland.dk Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Yes Tak  Nicolaj og Erik, 2 super fif.....Det ville jeg klart begynde at bruge.

2 webshops med Printerpatroner - Strømper - Disneyland Paris tilbud - Ja, en fin blanding :-)

Fra Lystrup
Tilmeldt 1. Nov 05
Indlæg ialt: 614
Fra  wilhelmsen.tv Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

tak for de gode tip.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Erik Pilgaard Hejlskov:

Bemærk dog at du bør opdatere din nyhed med Telmore, da rejsekonkurrencen er slut.

Ekstra Bladet retter heller ikke i deres gamle nyheder, men jeg har selvfølgelig lavet endnu en nyhed, denne gang med den aktuelle Samsung Galaxy S konkurrence hos Telmore Wink

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Indlæg ialt: 668
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolaj Thomasen:

Ekstra Bladet retter heller ikke i deres gamle nyheder, men jeg har selvfølgelig lavet endnu en nyhed, denne gang med den aktuelle Samsung Galaxy S konkurrence hos Telmore Wink

Jo, det gør de faktisk. De udgiver ofte nogle halvfærdige nyheder på deres website, hvor det både halter med indholdet og er fyldt med stavefejl. Dette bliver så rettet løbende. Det må du da have opdaget, hvis du har læst på ekstra bladets hjemmeside Wink

Men det giver naturligvis god mening at lave endnu en nyhed.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Erik Pilgaard Hejlskov:

Nicolaj Thomasen:

Ekstra Bladet retter heller ikke i deres gamle nyheder, men jeg har selvfølgelig lavet endnu en nyhed, denne gang med den aktuelle Samsung Galaxy S konkurrence hos Telmore Wink

Jo, det gør de faktisk. De udgiver ofte nogle halvfærdige nyheder på deres website, hvor det både halter med indholdet og er fyldt med stavefejl. Dette bliver så rettet løbende. Det må du da have opdaget, hvis du har læst på ekstra bladets hjemmeside Wink

Men det giver naturligvis god mening at lave endnu en nyhed.

 

Jeg har godt set at deres nyheder er halvfærdige og fyldt med stavefejl, men jeg troede ikke de rettede i det Big Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Indlæg ialt: 668
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolaj Thomasen:

Jeg har godt set at deres nyheder er halvfærdige og fyldt med stavefejl, men jeg troede ikke de rettede i det Big Smile

Nogle gange kommer man da også helt i tvivl :-)

Blandt denne type konkurrencer kan jeg da også lige nævne 2 mere, så I ikke selv behøver at lede efter dem. De er fra WhiteAway og Telia. (endnu en teleudbyder, der kan passe ind på mobiltjek):

- Vind et køleskab fra Gorenje
- Vind en iPod touch 8GB

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Erik Pilgaard Hejlskov:
Men det giver naturligvis god mening at lave endnu en nyhed.

 

Bare lige så dem af os med SEO-indblik på niveau med søpølser også kan være med.... Det er at foretrække, at skrive en ny artikel istedet for at ændre i en eksisterende*, fordi man så øger mængden af indhold på sit site og gør Google glad - no?

 

* Medmindre den eksisterende artikel er fuldstændigt håbløs naturligvis...

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Erik Pilgaard Hejlskov:

Nicolaj Thomasen:

Jeg har godt set at deres nyheder er halvfærdige og fyldt med stavefejl, men jeg troede ikke de rettede i det Big Smile

Nogle gange kommer man da også helt i tvivl :-)

Blandt denne type konkurrencer kan jeg da også lige nævne 2 mere, så I ikke selv behøver at lede efter dem. De er fra WhiteAway og Telia. (endnu en teleudbyder, der kan passe ind på mobiltjek):

- Vind et køleskab fra Gorenje
- Vind en iPod touch 8GB

 

Ja jeg kendte godt til den fra Telia, det er bare træls at man ikke kan deeplinke helt til tilmeldingen.

Ofte kan man relativt nemt blive ranket højere på Google end selve afholderen af konkurrencen eller kilden til nyheden. Søg eksempelvis på gratis øl og pølser, der skal man lede længe efter M1.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)