Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback til ny hjemmeside

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 14. Jul 10
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er!

En ven og jeg er ved at lave en hjemmeside hvor vi har brug for noget feedback. Siden er dog ikke oppe på 100%, da vi bl.a. mangler feedback på nogle ting inden vi arbejder videre. Vi føler vi har fået en kanon idé (Ligesom alle andre herinde ;-) ) og har brug for nogle mænd i alderen 18-35 år der vil svare på nogle spørgsmål.

Hvis du er interesseret i at bruge 5 min på at hjælpe ville vi blive meget glade, send din e-mail til mig i en PM, og jeg vil sende en e-mail til dig med et par spørgsmål samt et link til siden.

 

(PS: I må undskylde at jeg ikke kunne finde på en bedre overskrift :-) )

Tilmeldt 14. Jul 10
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, så må jeg nok vende debatten da kun en har tilbudt sin hjælp. Hvad gør I når i har brug for feedback på en hjemmesides design? Spørger i familien, vennerne o. lign, eller betaler i jer fra det? 

Jeg kunne godt tænke mig at spørge, hvad afholder dig fra at bruge 5 min på at svare på et spørgeskema? Jeg bebrejder dig ikke at du ikke gider, jeg kunne godt tænke mig at vide hvorfor, og hvad jeg måske kunne gøre, for at gøre det interessant for dig. :-) ?

Fra Praha
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 517
Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

De fleste smider et link og nogen spørgsmål her i tråden, det plejer at give masser af feedback... og du gør det noget nemmere for folk at deltage.

Venligst
Dennis Gram - Freelance Webdesigner

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2186
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Mine hjemmesider: Tryk på tøj -  Tryk på t-shirts

Tilmeldt 14. Jul 10
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er selvfølgeligt rigtigt. Jeg frygter bare at denne tråd vil få en meget høj placering på google.dk pga. alt det SEO arbejde der ligger bag. Men det er da en mulighed, jeg havde bare håbet at jeg hellere kunne få et par stykker at maile med, frem for at ligge siden frem i denne tråd. Mindst ligeså meget for at holde det "hemmeligt" indtil det skal lanceres rigtigt.

 

Mvh.

:-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :

send bare en pm til mig. så kigger jeg på det (:

Mvh

Mark Andersen

Kørekort

Tilmeldt 14. Jul 10
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Super, har sendt en PM.

 

Er der nogen der har en idé til hvor det kunne være smart at få feedback på en hjemmeside hvor fodbold er det overordnede tema? :-)

Fra Århus
Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 330
Fra  Sexytoy.dk Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

gå på div fodbold og sports fora.

og ja ellers må du jo kaste et links ind her. eller komme med en uddybende forklaring på din ide

 

hilsen

mick

Sexytoy.dk En livsstils shop med fokus på kærlighed og sex

 

Tilmeldt 14. Jul 10
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 23:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mick. Jeg er sikker på ideén er rigtigt god, men den er en usleben diamant. Den mangler stadig noget finjustering før den kan lanceres i sin reneste form.

En af grundene til jeg vælger at poste her er, at mange brugere er fodboldfora mm. tit er ret unge. Det skal dog ikke udelukkes at jeg ikke kender de rette steder, men dem jeg har kendskab til er der en stor mængde unge.

 

Mvh. :-)

Tilmeldt 14. Jul 10
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er som sagt ikke vild med at poste hele vores side her, dog vil jeg gerne have noget feedback på den vigtigste del af vores side, oddsdelen.

Vores side går ud på at samle de statistikker man som better har brug for. Vores side fokuserer på Premier League, og kun det, vi satser på at være førende indenfor Premier League betting statistikker. Vi giver også et bud på hvor vi ser værdi for vores brugere at sætte deres penge, og kun hvis der er værdi for dem.

Nu vil jeg gerne have jer til at se kritisk på vores "kampoplæg" - hvad mangler der, hvad skal der omformuleres, og hvad kan der gøres bedre? Dette er et fiktivt kampoplæg.

Tidspunkt: 21.08.2010 - 16.00












Arsenal
Blackpool






Seneste 5 kampe:
v-u-v-v-t
t--v-t-t-v
Indbyrdes kampe
Ingen
Ingen
Mål scoret denne sæson:
18
9
Scorede mål i snit:
3
1,5
Mål i mod denne sæson:
12
20
Mål i mod i snit:
2
3,333
Gule kort i sæsonen:
8
3
Røde kort i sæsonen:
3
1
Skader:
Djourou (f) Nasri (mb) Ramsey (mb) Bendtner (a)
Ingen
Karantæner:
Ingen
Ingen
Målscorere seneste 5 kampe:
Bendtner(a), Van Persie(a), Fabregas(mb)

Harewood*2(a)
T-Fletcher (a)
A. Baptiste (mb)

Cleen sheets:
2
1
Antal kampe holdet har spillet, hvor der er scoret præcis:




0 mål
1
1
1 mål
0
1
2 mål
2
0
3 mål
0
1
4 mål
2
4
5 mål
0
0
6 mål
1
0
7 mål
0
0
8 mål
0
0
9 mål
0
0

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)