Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google indeksering af hjemmeside

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Århus C
Tilmeldt 21. Jul 10
Indlæg ialt: 125
Fra  novicell Skrevet kl. 08:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Hvor længe er Google om at indeksere ens hjemmeside? Jeg har manuelt tilmeldt mine vigtige side hos Google gennem "værktøjet" Tilføj din URL. Nu er der gået en uge og mine sider viser endnu ikke en pagerank i Google?

Ser frem til at høre jeres svar.

René

www.jef.dk - Jydsk Emblem Fabrik A/S

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 08:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan godt tage op til flere uger, hvis man vælger at benytte deres værktøj.

Hvis du vil speede tingene lidt op, så sørg for at få nogle links mod din side.

Fra Århus C
Tilmeldt 21. Jul 10
Indlæg ialt: 125
Fra  novicell Skrevet kl. 08:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey,

Ok, Tak...Jeg har arbejdet lidt med det, men jeg kan godt se fidusen og meningen i det. Jeg arbejder videre på det.

Modtager gerne flere svar derude....

God dag alle sammen

René

www.jef.dk

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 08:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Tilmeldt 10. Apr 10
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 08:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rene

Ja link building er meget vigtigt hvis du vil frem i systemet..  Tjek lige din side for stavefejl det er et dårligt signal at sende når teksten ikke er i orden.

Side 1

returret

Varemærke

osv

Produkt linie (skal være i to ord)

 

Pins (ved jeg ikke hvad er)

 

 

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 08:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Min erfaring med Pagerank er at den ikke tildeler en pagerank indenfor nogle måneder, med mindre du bliver linket af en super vigtig anden side. (Altså en side med høj pagerank).

Du starter med en PR 0.0 når Google har været forbi, dernæst vil du stige i PR hvis din side gør sig fortjent til det (Eller falde hvis du f.eks. mister et link eller bruger teknikker som Google ikke vil acceptere.).

Mht PR update, så er den stadig ikke opdateret selvom jeg ville have forventet en opdatering omkring den 1. juli.

Tilmeldt 10. Apr 10
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 08:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har fejl på din side når man benytter browser Google Chrome og Firefox...

Det betyder at Ca. 35 % af danmarks befolkning ikke kan se din side optimalt.

Prøv at installerer Firefox.....og kik på siden Rotary/Inner Wheel.... i bunden det vælter ud over siden.

Problemet med mange hjemmesider i dag er at man kun kan se dem i Internet explorer... nogle folk der laver hjemme  tænker ikke på at ca. 35 % benytter andre browser.... en hjemmeside skal i dag virke i det mest brugte browser som safari-firefox-google chrome og internet explore..

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:11
Hvor mange stjerner giver du? :

at tilmelde din side google hjælper ikke med tror heller ikke det skader , med tiden kan bruges bedre da google første og fremmest finder siden igennem links og jo flere der linker jo hurtigere bliver der en god pagerank til din side og  du kan hurtigt få en  skriv dit links heri forummet mv. og arbejde derud ad

gode ting der hurtigt giver siden pagerank og indeksere siden i google

lav en blog på siden skriv en masse unikke tekster

tilmelde siden rss - feed portaler

skriv på forummer herpå amino.dk f.eks.

Få nogle artikler på bt.dk , politiken.dk mv artiklen vis haves en supernyhed er det ikke dyrt , ved jeg at få et links derfra.

Tilmeld dig højt ranket links kataloger

Spred dit links overalt

Nogle fif har jeg og nogle andre skrevet her http://www.amino.dk/forums/t/97808.aspx#646508

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 09:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Pagerank behøver du ikke at bruge så meget så meget tid på at tænke over - brug hellere din tid på at lave godt indhold, samt på at skaffe nogle gode links. Hvis du en anden gang skal have en ny side indexeret, så tjek mit blogindlæg om hurtig indexering på google

Fra Århus C
Tilmeldt 21. Jul 10
Indlæg ialt: 125
Fra  novicell Skrevet kl. 09:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Vikarbureauet,

Jeg er opmærksom på problemet. Jeg har læst lidt på w3c.org omkring internationale standarder, men jeg har ikke rigtig kunne overskue, hvordan jeg løser problemet??? Det er vel heller ikke noget man bare lige løser?

Heldigvis får webshoppen og hjemmesiden en ny host og et helt nyt design. Jeg har i den forbindelse sikret mig, at webshoppen www.jef.dk kan benyttes optimalt i andre browsere end Explorer.

Jeg kunne godt tænke mig, at gøre noget ved det allerede nu på det eksisterende site. Har nu nogen forslag til hvad jeg skal gøre? Det er måske ikke lige til:-)

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)