Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partner til prissammenligning bredbånd

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger en samarbejdspartner til: bredbaandinfo.dk . Websitet skal køre prissammenligning indenfor bredbånd.


Hvad skiller så dette projekt ud i forhold til de 5000-affiliate-wordpress-bredbånd sider?


1 ) Det køre ikke på wordpress, men en applikation jeg har udviklet. Du kan se et lille udsnit af det her – det er designet så priser og data lynhurtigt kan opdateres.


2 ) Jeg vil have ALLE leverandøre af bredbånd og mobilt bredbånd med. Jeg er ikke bange for at linke til eksempelvis telenor.dk selvom de ikke har nogen affiliate-aftale. Målet er det skal være ægte prissammenligning, hvilket skulle give siden en naturlig fordel i forhold til over-optimeret-halv-skjult-wordpress reklame side.  Siden skal automatisk give brugerne en form for værdi, og ikke bare fiske besøgende fra søgemaskinerne. Det er selvfølgelig også fint nok, det er jo bundlinien der tæller, men på sigt tror jeg mere på sådan et projekt.

3 ) Det vil blive skrevet 20 artikler af meget høj kvalitet indenfor et relevant område. Opsat med billeder så alle kan forstå det, men også med et teknisk snit så selv nørder synes det er spændende. Ikke bare artikler for artiklernes skyld.

4 ) Produkterne skal fremstilles så de giver mest mulig værdi for brugerne. Både de positive og negative sider skal fremstilles, så objektivt som muligt. Eksempelvis funktionen med at fremhæve det særlige/vigtigste for de enkelte produkter:  Klik på 16 Mbit -> Og vælg 3 EazyInternet Tank&Surf


Hvad kan jeg byde ind med?


1 ) Jeg har erfaring fra en række andre sider i andre nicher, samt indtjeningsmæssigt ramt et pænt stykke over 10.000 / Mnd. Det her projekt tror jeg på kan ramme langt højere. Det giver i øvrigt også mulighed forat forhandle en højere lead pris (pris pr. Salg), end hvad netværkene normalt giver.

2 ) Jeg er programmør. Desuden har jeg hyret cr8tive fra amino til at komme med et designudkast – han er super dygtig til sit fag. Han har også lavet mit magasin tilbud banner på avisabonnement-tilbud.dk , og det virker! Folk søger efter hvordan de opsiger at avisabonnement, men ender med at bestille et abonnement på M!...


Hvad kan du byde ind med (prioteret rækkefølge)?

1 ) Du skal være indstillet på at vedligeholde databasen. Priser & data. Arbejdet er ikke så stort når først indholdet er lagt på (jeg er selv godt i gang). Opdateringsmodulet køre i nogle frames, som gør det _meget_ nemt.

2 ) Du må kunne stille med en engangssum på: 5.000. Det er ikke alfa-omega, men det viser at du er lige så ambisøs om projektet, og pludselig ikke er til at få fat i. Vi deler indtægter & websiden 50/50, jeg afholder udgifter til domæne / hosting / udvikling / design .
5.000 DKK er det samme som ca. 9 solgte 3 Mobilt Bredbånd giver i kommision.

3 ) Det er en klar fordel hvis du kommer fra Nykøbing F. Eller i nærheden af – men der er jo stort set ingen der bor hernede, så københavns området er også en mulighed, da jeg selv kommer der tit. Bor du i Tokyo så skal det heller ikke være det som betyder.

Nu tror jeg ikke der er grund til skrive så meget mere :-), så har i spørgsmål e.lign.  så kan jeg fanges på: info@ioosinternet.dk

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har sendt dig en mail

Fra Sønderborg
Tilmeldt 27. Jun 07
Indlæg ialt: 300
Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

mail er sendt afsted :)

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Mar 07
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 06:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper

Søger du stadig en partner?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)