Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forretningside: Scooterudlejning i København

Side 3 ud af 5 (48 indlæg)
Fra Grenå
Tilmeldt 23. Aug 08
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 01:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey. Ideen er meget god synes jeg.

Men man skal jo huske på at det ikke er lovligt at have en siddende bagpå.

Så en familie feks kan jo ikke rigtig have muligheden for at have deres børn med feks?

Og er man på shopping så er det vel ikke for nemt at have en pose eller 2 i hånden.

Jeg har sjovt nok en gammel stedfar der lejer scootere ud på Ærø.

Der er jo ingen busforbindelser, metro etc.

Og med hensyn til længevarende udlejning, så har mange forhandlere jo en afbetalings købsaftale.

Jeg synes ideen er rigtig god, men tror du ikke, at du skal ud ved strand områder, sommerhus-områder osv. Hvor folk kan tuller en tur i den fri natur og køre ned og få en is og sådan.

Så din udlejnings-pris ved længevarende udlejning skal trods alt være billigere end en købs aftale, det er jo muligt, men du skal samtidig også have din egen indtægt plus slitage.

Igen jeg er sgu ikke nogen erhvers succes mand selv men det er bare min mening omkring det. Håber ikke at du er fornærmet på nogen måde.

Mvh Andreas

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 03:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jørgen

Den er prøvet af før i København der lå en firma i samme gade hvor pumpehuset ligger lige ved rådhuspladsen. Nu kommer jeg kommer jeg til at føle at jeg er gammel da jeg lejede en scooter hos dem for ca 21 år siden da min bil var blevet påkørt og den skulle laves. Men jeg mener de lukkede 1-2 år efter.

Jeg kan også se at der har været et firma som lukkede i 2009 ved navn

 

Dansk Scooter Udlejning ApS

Der er ikke meget information om dem på Google.

Jeg tror at et af de steder som måske kunne være et godt sted er måske Langelinje når alle bådene kommer ind.

Et andet kunne være at have kabine scooter men er der ikke noget med at det kan være 2 personer i dem. Jeg ville være en fed ide hvis man kommer som sælger til kbh og skulle besøge forskellige kunder at man kan parkerer hvor man vil i kbh fordi det er en scooter og ikke en bil og derfor skal man heller ikke betale parkering afgift for dem.

Det kunne måske også være en ide med Segway Scooter http://www.rc-trucks.org/how-much-does-a-segway-scooter-cost.htm

En anden ting kunne være tuk tuk som man kender dem fra thailand og de morderne tuk tuk http://picasaweb.google.com/lh/photo/xZ1VK-a99NeGvECjJyeweQ som man måske har set hvis man har været i Thailand.

Det man skal være opmærksom på er at hvis de er godkendt i et andet EU land så skal de også godkende dem i Danmark.

Segway Scooter har nemlig først blevet godkend sidste år da Staten blev dømt i EU domstolen fordi de ikke ville godkende dem i DK men de var godkendt i Frankrig hvis jeg husker rigtigt.

Et andet alternativ kunne være el-cykler dem med hjælpe motor eller de cykel taxi som kører rundt i kbh i dag.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Fra Kbh
Tilmeldt 23. Jan 11
Indlæg ialt: 387
Fra  www.hjemfisk.com Skrevet kl. 18:06
Hvor mange stjerner giver du? :

hvordan gik det med denne ide??

mvh sander pennerup

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 40
Fra  NemBankBox.dk Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad blev det til med disse planer?

Betal for en serviceydelse til nogle du IKKE kender? Brug nembankbox.dk

Fra Kbh
Tilmeldt 23. Jan 11
Indlæg ialt: 387
Fra  www.hjemfisk.com Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :

7000-8000 kr ??

lol

Køb dem dog i Spanien.

I Spanien koster en spritny scooter max. kr. 2000,-

Fra Kbh
Tilmeldt 23. Jan 11
Indlæg ialt: 387
Fra  www.hjemfisk.com Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg er klar hvis du er ;-)

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 40
Fra  NemBankBox.dk Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :

vil gerne se et link på en ny scooter som koster 2.000 kr!!!

Desuden er det ikke sikkert at SKAT godkender den, hvis der ikke er en typegodkendelse i deres system.

Betal for en serviceydelse til nogle du IKKE kender? Brug nembankbox.dk

Fra København Ø
Tilmeldt 18. Feb 09
Indlæg ialt: 786
Fra  Cubix IsTilFest.dk Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil lige gøre jer opmærksomme på at i kommenterer i en 2 år gammel tråd :)

Fra Kbh
Tilmeldt 23. Jan 11
Indlæg ialt: 387
Fra  www.hjemfisk.com Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg kan tage ind til byen girona og købe en sprit ny scooter med box bag i, der køre 120 km/t til ca 300-400 euro..

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 40
Fra  NemBankBox.dk Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, Lars, vi vil vide, hvad der skete med idéen, hvor langt den kom og hvorfor den måske blev droppet, til andre som får samme idé.

Og jeg vil stadig gerne se et link på hvor man kan købe en scooter til den pris, eller billede og adresse på forhandleren, for så skal jeg da have en.

Betal for en serviceydelse til nogle du IKKE kender? Brug nembankbox.dk

Side 3 ud af 5 (48 indlæg)