Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forretningside: Scooterudlejning i København

Side 1 ud af 5 (48 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Er Danmark det eneste land uden rigtig mulighed for at leje scooter ?

Korttidsudlejning formoder jeg der er et rimelig fornuftigt marked for i hovedstaden om sommeren (turister)

Udlejning på ugebasis og månedsbasis kunne være interessant for mange, f.eks. når bilen er til reparation og transportbehovet består.

Etableringsomkostningerne burde være minimale idet man ikke behøver 100 scootere for at prøve forretningsideen af.

Har du fantasi til at se der kunne være et behov - så prøv at google på "scooter udlejning", "knallert udlejning", "lej scooter", "lej knallert" eller noget i den stil - der er NADA.

Hvad synes I om ideen? Hvis der er nogen der synes den er så god at de meddeler mig at de sætter den i værks selv, så vil jeg ikke røre den. Hvis der er en vis mængde positiv feedback på ideen uden at nogen ytrer et ønske om commitment, så er det min ambition at lade konen søsætte den.

NB: Der er selvfølgelig lidt, men jeg har kun kunne finde noget på Bornholm og i det sydfynske. Så det er først og fremmest en Københavneride.

Fra Vejle
Tilmeldt 2. Jul 10
Indlæg ialt: 351
Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror nemt der kan være et marked for det. Og hvis du vil slippe for at reparere på sådan nogle benzin scooter, kender jeg et der kan skaffe dig el- scooter. De er nemme at vedligeholde. Jeg har et par stykker. Kan stærkt anbefales.

Skriv en PB hvis du ønsker mere info :)

// Daniel Poulsen

 

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel Poulsen:

Jeg tror nemt der kan være et marked for det. Og hvis du vil slippe for at reparere på sådan nogle benzin scooter, kender jeg et der kan skaffe dig el- scooter. De er nemme at vedligeholde. Jeg har et par stykker. Kan stærkt anbefales.

Skriv en PB hvis du ønsker mere info :)

Hejsa.

Jeg har tænkt i de baner med el.

Jeg er lidt bange for at de ikke er helt modne endnu, men før evt. start vil jeg selvfølgelig undersøge sagen til bunds, da det jo er det jo umiddelbart synes at være det mest socialt ansvarlige.

 

Tak for din feedback !

Fra Vejle
Tilmeldt 2. Jul 10
Indlæg ialt: 351
Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis du vælger el, kan du få oplysningerne på ham kineseren der sælger dem. Så slipper du for mig som mellemled, så kan du købe dem direkte ved produkcenten.

Bare et tilbud. :)

// Daniel Poulsen

 

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel Poulsen:

Hvis du vælger el, kan du få oplysningerne på ham kineseren der sælger dem. Så slipper du for mig som mellemled, så kan du købe dem direkte ved produkcenten.

Bare et tilbud. :)

Det er faktisk et flot træk - du skal da i glas og ramme !!! :-)

Tak for det.

Jeg ser lige hvad folk synes om ideen - er der nogen der rent faktisk kunne finde på at bruge det eller som har savnet det på et tidspunkt?

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tænker cykeludlejning ville være mere oplagt..... Først og fremmest er kbh ikke større end de fleste kan komme rundt i alle kroge på en cykel.... Derudover undgår du også at pisse indbyggere, handlende og andre turister af, når dine kunder begynder at drøne ned af strøget med 45 km/t på en scooter ;)

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra Vejle
Tilmeldt 15. Mar 10
Indlæg ialt: 466
Fra  MBJ Trading Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg syntes personligt at det er en god idé, og ville selv gøre brug af det!
Men den kan selvfølgelig også skyldes at jeg lige er i "knallert-alderen"..

 

Men du skal jo huske på, nudagens unge, gamle, turister fra alle lande, bliver mere og mere dovne med alt
den teknologi der gør vores hverdag så nem!

Så jeg tror der ville være god potentiale i at udleje scootere. 4T eller 2T er nok ligemeget, og el-scootere kunne jo også være en mulighed! Men det har bare den ulempe at kunden ikke selv kan "tanke" ;-)

Og hvis det var i østjylland, kunne du have brugt mig som ´"Mekaniker".. Hæhæ ;-)

Martin Jensen 
http://Startline.dk

Fra Valby
Tilmeldt 7. Aug 09
Indlæg ialt: 140
Fra  Monera ApS Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tjekkede lige Google.. Der er meget få søgninger på den slags søgeord:

"scooter udlejning"
140 - -

"lej knallert" - < 10 - -
"knallert udlejning"
36 - -
"lej scooter" - 46 - -

(undskyld den lidt mærkelige formatering)

- - - 

Så man skal ud i noget alternativ markedsføring der rækker udover Internettet.. Som jeg ser det kræver det:

(1) Et stærkt netværk der kan få ideen ud

(2) Presse

(3) Mange penge til markedsføring

Det er ret træls at være afhængig af 2. og 3...

 

Men jo, helt sikkert en god ide hvor der er et marked.

Er i gang med at lave verdens bedste inkassobureau hos Likvido Inkasso.

Fra København Ø
Tilmeldt 18. Feb 09
Indlæg ialt: 786
Fra  Cubix IsTilFest.dk Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg tror helt sikkert det er en god idé, men som du selv nævner nok mest noget der er brug for i sommerperioden.

Jeg vil dog ikke vurdere det ud fra antallet af søgninger på Google, da jeg tror at leje af en scooter er forholdsvist impulsivt. I forhold til en bil (som jeg formoder at man lejer hjemmefra), så tror jeg at mange turister ville reagere på bl.a. reklameskilte i storbyen eller kuponer i rabathæfter, butikker, kort over byen m.m.

 

Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder som god ide. Jeg kan godt tænke mig leje scooter om sommeren.- Så du har allerede en kunde :)

Markedsføringsforum - kom og være med!

Side 1 ud af 5 (48 indlæg)