Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ip-kamera - live streaming software

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 26. Jul 10
Indlæg ialt: 201
Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har købt et IP-Kamera(EDIMAX IC3010 Wired IP kamera (IC-3010))  og leder efter en live streaming software til den.

Det skal ikke være som den, den var indbygget med fordi det er mere til overvågning hvor man har mulighed for at optage osv,  det skal være ligesom "BroadCam Video Streaming Server", men de understøtter kun webcams og ikke  IP-Kamera.

Altså jeg vil have den til at vise som de gøre her i en radio kanal http://www.rotanaradio.fm/rotana128-2.htm.

 

Fra Herning
Tilmeldt 8. Dec 09
Indlæg ialt: 585
Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Du burde nok have købt et Kamera hvor softwaren følger med.

Men ellers hvis du ikke finder softwaren, kender jeg måske et firma der kan lave den nødvendige software til dig. Så kan du sende mig en PM.

de bedste hilsener

Anders Mikkelsen

Nr1

Fra Odense
Tilmeldt 26. Jul 10
Indlæg ialt: 201
Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders

Jeg skrev også øverst at der var en software der fulgte med, men det er mere til overvågning altså hvor man kan justere billede, zoome ind, indstille det ene og det andet,  det er ikke det jeg leder efter, jeg leder efter et software der kan vise direkte uden at nogen skal kunne redigere i indstillingerne, altså som denne link jeg havde skrevt i første indlæg. hvor den bliver vist i fx medie Player.

Tak for tilbudet, jeg leder ikke efter at nogen skal programmere det for mig, mit spørgsmål var om nogen kendte et software program der kunne klar dette.

Fra Fredericia
Tilmeldt 7. Aug 10
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

 

Jeg anbefaler du benytter Bikal's Eyesoft, ved dog ikke om dit kamera er kompatibel med applikationen og omvendt. Der findes en gratis prøve-version samt mere info her: http://www.bikal.co.uk/video-streaming.html

 

Mvh,

Vedici

 

Fra Odense
Tilmeldt 26. Jul 10
Indlæg ialt: 201
Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja den ser fin  ud Vedici, andre forslag?

Fra Fredericia
Tilmeldt 7. Feb 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Eksperten

Jeg har et kamera du kan købe hvor du kan streame via web - ligesom det eksempel du har vist på netradiostationen.  Kameraet koster kr. 1250 + moms

Du skal dog vide, at for at streame direkte kræver der at du laver portforewarding i din router og på sin vis er det at lave et hul i firewallen. Så det skal du have med i dine overvejelser inden du reducere sikkerheden. 

Alternativt vil kan du kører det på en fjernserver. Du vil dog få en forsinkelse på visninge fra kameraet der svare til de pingtider som der er hos modtageren - den der skal se webcamet. 

Mvh. René 

Fra Odense
Tilmeldt 26. Jul 10
Indlæg ialt: 201
Skrevet kl. 19:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rene

Jeg har købt et ip-kamera fra edimax IC-3010Wg .  ´den virker fint, bortset fra at billedkvaliteten ikke er 100%, hvilke kamera tilbyder du? altså navn og lidt mere info.  skriv Pb

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)